Hírek
23030 hír az adatbázisban
Művésziesítettek néhány logót
Marketinginfo.hu - 2015-10-06 09:02
Márkák

Transzformálták az Apple, a Google, a Red Bull és a Ferrari márkaemblémáit, arra voltak kíváncsiak, hogy milyenek lennének a logók, ha híres művészek készítették volna el őket.

A vállalatok úgy kezelik márkáik vizuális elemeit, mint a törékeny értéktárgyakat, és csak komoly körültekintés után változtatnak rajtuk (kivéve a logóját napi szinten az aktuális eseményekhez és ünnepnapokhoz igazodó Google-t). Ezek az emblémák a márkák egyediségének megtestesítői - írja a W&V.

Mi történne, ha a szépművészet találkoznak a logoalkotással? Ezt a kérdést tette fel Francesco Vittorioso. Az olasz dizájner fogott néhány emblematikus márka logót, és megnézte, hogyan néznének ki néhány híres művész jellegzetes stílusában megrajzolva.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mitől lesz emlékezetes egy logó?
  Új logója van a Google-nak
  Összecsapták a Kraft Heinz új logóját?
  Új logója van a függetlenedett PayPal-nek
  Ilyenek lennének az őszinte céglogók
  Vékonyabb lett a Facebook logója
  Logót cserélt a Lenovo
  Megújult a Lexmark arculata és logója

További hírek ebben a kategóriában

Vezető háztartásigép-márka tart ...
A Dreher Sörgyárak ünnepli a nőn...
Az otthon főzött kávénak nincsen...
A Mercedes bővíti modellportfóli...