Hírek
22767 hír az adatbázisban
Újrapozicionálta magát a Bónusz Brigád
Marketinginfo.hu - 2015-09-30 11:03
Reklám

Az impulzív vásárlás helyett a tudatos, okos vásárlás gondolatát állította nagyszabású újrapozicionáló kampánya előterébe a Bónusz Brigád.


A kedvezményes, bónuszos vásárlásokkal sikeressé vált cég eddig az impulzív vásárlás lehetőségét hangsúlyozta, a szeptemberi kampány viszont a Bónusz Brigád katalógus jellegét erősítette meg. A vásárlók figyelmét arra hívták fel, hogy ha éttermet, utazást vagy kikapcsolódást keresnek, akkor elsőként a Bónusz Brigád oldalát keressék fel.

A kampány üzenetei azt a folyamatos és tudatos pozícióváltást is kifejezik, amelynek során a Bónusz Brigád egyre bővíti az oldalán elérhető szolgáltatások és termékek számát és körét.
A kampány szeptember 1-je és 30-a között zajlik. Az utazásról szóló tematikát az egész országban megjelenítik, a kikapcsolódásról és az éttermi szolgáltatásokról szólót az internetezők egyharmadát adó Pest megyében. Az internetes banner és videó kampány célja az volt, hogy a Pest megyeiek a kampány időszaka alatt legalább háromszor találkozzanak az online hirdetésekkel.

Az utcai kampányban 65 citylight és 115 óriásplakát közvetítette a Bónusz Brigád üzenetét.
Az internetes kampány a Facebookon, a Google-ön és a YouTube-on zajlik, utóbbin vasárnap estig 244 ezren töltötték le a Bónusz Brigád kampány videóját.

A kreatív munkát Kiosk Reklámügynökség készítette, akik korábban a cég "Jófej leszek" kampányának kreatívját is jegyezték. A kampány médiatervezését és médiavásárlását a Bónusz Brigád házon belül intézte.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hibás árak a webshopban
  Félmillió magyar síel
  A Bónusz Brigád visszatér az alapokhoz
  A Bónusz Brigád a legjobbak között
  Mozgalmat indított a Bónusz Brigád
  Így alakult át a bónuszos-kuponos piac 8 év alatt
  78 partnerét díjazza a Bónusz Brigád
  5 éves a Bónusz Brigád
  Profitál a Bónusz Brigád
  Mobilos oldalt indított a Bónusz Brigád
  Közel 80 százalékkal nőtt a Bónusz Brigád forgalma
  Bónusz Brigád: reklám helyett programmagazin a Facebookon
  Ismét bolondot csinált magából a Bónusz Brigád
  Ismét videóval toboroz a Bónusz Brigád

További hírek ebben a kategóriában

Stílus, elegancia, hódítás - a f...
Az óvszerek használata és ellenő...
Fa vágódeszka, műanyag vágólap &...
A Japán Starbucks tavasszal új F...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...