Az impulzív vásárlás helyett a tudatos, okos vásárlás gondolatát állította nagyszabású újrapozicionáló kampánya előterébe a Bónusz Brigád.
A kedvezményes, bónuszos vásárlásokkal sikeressé vált cég eddig az impulzív vásárlás lehetőségét hangsúlyozta, a szeptemberi kampány viszont a Bónusz Brigád katalógus jellegét erősítette meg. A vásárlók figyelmét arra hívták fel, hogy ha éttermet, utazást vagy kikapcsolódást keresnek, akkor elsőként a Bónusz Brigád oldalát keressék fel.
A kampány üzenetei azt a folyamatos és tudatos pozícióváltást is kifejezik, amelynek során a Bónusz Brigád egyre bővíti az oldalán elérhető szolgáltatások és termékek számát és körét. A kampány szeptember 1-je és 30-a között zajlik. Az utazásról szóló tematikát az egész országban megjelenítik, a kikapcsolódásról és az éttermi szolgáltatásokról szólót az internetezők egyharmadát adó Pest megyében. Az internetes banner és videó kampány célja az volt, hogy a Pest megyeiek a kampány időszaka alatt legalább háromszor találkozzanak az online hirdetésekkel.
Az utcai kampányban 65 citylight és 115 óriásplakát közvetítette a Bónusz Brigád üzenetét. Az internetes kampány a Facebookon, a Google-ön és a YouTube-on zajlik, utóbbin vasárnap estig 244 ezren töltötték le a Bónusz Brigád kampány videóját.
A kreatív munkát Kiosk Reklámügynökség készítette, akik korábban a cég "Jófej leszek" kampányának kreatívját is jegyezték. A kampány médiatervezését és médiavásárlását a Bónusz Brigád házon belül intézte.