Hírek
22107 hír az adatbázisban
Hirdetők és az online marketing
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-09-30 09:04
Digitális

Az Internet Hungary első napjának délutáni előadásainak központi témája az online hirdetési eszközök helyzete volt.


A Nestlé, a Tchibo és az Erste Bank részvételével megtartott kerekasztal beszélgetésen kiderült, a magyarországi cégek a teljes reklámbüdzséjük mekkora hányadát költik el online módon és ezek az adatok mennyire tekinthetők általánosnak a régiónkban. Az Erste Bank Magyarországon a régiós átlag mintegy dupláját költi online reklámokra, így annak aránya mintegy 25 százalékos, a maradék 75%-t a TV, az outdoor és a print média közt osztják szét. A Nestlé költései főként a TV-s piacon realizálódnak, ahogy az az FMCG szektorban megszokott. Magyarországi költéseik mintegy 80%-a televíziós, az online arány pedig 18%. A Tchibo esetén viszont az online költések aránya a legmagasabb (40%), ennek négyötöde e-commerce hirdetés, egyötöde pedig retail, így nem meglepő, hogy nincs is olyan kampányuk, aminek ne lenne online eleme.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Értékesítés és márkaépítés az apróhirdetési oldalakon
  A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes
  Internet Hungary: percenként másfél millió netes tartalom
  Marketing és sales: két jó barát
  Internet Hungary: fókuszban a content
  Fogyasztók megismerése momentum kutatással
  Elkezdődött az Internet Hungary
  Internet Hungary: teljes pályás letámadás
  Elsöprő hatású lehet a digitalizáció

További hírek ebben a kategóriában

Felhasználóbarát megoldások a pr...
Kevés hazai márka lát fantáziát ...
Ha új honlapot szeretnél, miért ...
A 'Társas-játékok' körül forog a...