Hírek
22520 hír az adatbázisban
Interaktív kirakat győzi le a nyelvi akadályokat
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-09-28 12:05
Outdoor/indoor

Az Ainz&Tulpe, Japán vezető kozmetikai hálózata interaktív kirakattal szólította meg az országba érkező, de nyelvi akadályokba ütköző turistákat.

A "Look" nevű interakció azoknak szól, akik Japánban vásárolnának kozmetikai termékeket. Évente több mint 10 millióan keresik fel Tokiót, a kozmetikumok pedig a legnépszerűbb 3 termékek közt vannak a látogatók körében. Kereskedelmi szempontból viszont hátrány, hogy a japánok mindössze 3 százaléka beszél idegen nyelvet, így a turisták informálása nem egyszerű.



A Look-kal viszont jelentős előrelépés történt. A kijelzőkön 10 divatos japán arc tűnik fel, akik mind az Ainz&Tulpe termékeit használják. A beépített mozgásérzékelők segítségével a kivetítők arcai képesek követni az arra haladókat. Ha pedig a járókelők megérintik a számukra szimpatikus arcot, olyan kupont kapnak, amely többnyelvű információt tartalmaz és a kivetítőbe épített nyomtatónak köszönhetően azonnal el is vihető. A digitális out-of-home aktivitás napról napra növekvő értékesítési számokat hozott a kozmetikai shopnak - írta az Inspiration Room .



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Izgalmas nyelvkönyvek kevésbé ismert nyelveken (x)
  Magyar nemzeti stand a Cosmoprofon
  A metróban dominózott az IKEA
  Hangulatfüggő Cola plakát
  Interaktív plakátkampány az Apple-től
  Összehozta a Chevrolet a DOOH-t és a piackutatást
   Parkolást segít az interaktív billboard

További hírek ebben a kategóriában

Alkotások használt gumiabroncsok...
A MÁV bringás reggeli
Igazi \'zöld\' kemping a Szigete...
#loveislove - a Coca-Cola a Szig...