Az Ainz&Tulpe, Japán vezető kozmetikai hálózata interaktív kirakattal szólította meg az országba érkező, de nyelvi akadályokba ütköző turistákat.
A "Look" nevű interakció azoknak szól, akik Japánban vásárolnának kozmetikai termékeket. Évente több mint 10 millióan keresik fel Tokiót, a kozmetikumok pedig a legnépszerűbb 3 termékek közt vannak a látogatók körében. Kereskedelmi szempontból viszont hátrány, hogy a japánok mindössze 3 százaléka beszél idegen nyelvet, így a turisták informálása nem egyszerű.
A Look-kal viszont jelentős előrelépés történt. A kijelzőkön 10 divatos japán arc tűnik fel, akik mind az Ainz&Tulpe termékeit használják. A beépített mozgásérzékelők segítségével a kivetítők arcai képesek követni az arra haladókat. Ha pedig a járókelők megérintik a számukra szimpatikus arcot, olyan kupont kapnak, amely többnyelvű információt tartalmaz és a kivetítőbe épített nyomtatónak köszönhetően azonnal el is vihető. A digitális out-of-home aktivitás napról napra növekvő értékesítési számokat hozott a kozmetikai shopnak - írta az Inspiration Room .