Hírek
23267 hír az adatbázisban
Az asztma ellen lép fel az Electrolux
Marketinginfo.hu - 2015-09-25 14:07
CSR

Az Electrolux annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet az asztma megelőzésében kulcsszerepet játszó tiszta levegő fontosságára, elindította világszintű Space to breathe kampányát.

Egy friss tanulmány szerint az asztmások száma világszerte elérheti a 334 milliót, és a gyerekek 14 százaléka szenved asztmatikus tünetektől. Az Electrolux Space to breathe kampányában világszinten 10 ezer szívószálat küld el a döntéshozóknak, ezzel ösztönözve őket arra, hogy tegyenek többet a tiszta levegőért. A kampány tanácsait követve az otthonokban, iskolákban, sportközpontokban, könyvtárakban is sok hasznos lépést tehet mindenki a szabad lélegzetért.

Fontos, hogy gyakran és alaposan portalanítsunk, a por ugyanis számos helyen megragad: a könyvek között, a függönyökön, a bútorokon, a ritkán használt játékokon, sporteszközökön is. Válasszunk olyan porszívót, ami nem engedi vissza a légtérbe a port és az allergéneket! Lehetőség szerint kerüljük a kárpitozott bútorokat, az erős szagú takarítószereket, parfümöket és a szőrös háziállatokat is, hiszen ezek is kiválthatnak rohamokat.

Sajnos jóval kevesebb figyelmet fordítunk az osztálytermek és egyéb közösségi terek levegőjére, ahol a gyerekek az idejük nagy részét töltik. A legfontosabb, hogy télen-nyáron friss levegő legyen az osztálytermekben, és ne legyen magas a páratartalom, így meggátolhatjuk az asztmát előidéző csírák és penészgombák szaporodását.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A germicidlámpás berendezések használata a forgalmas épületekben (x)
  Fenntarthatósági jelentés az Electroluxtól
  Nyolcadszor vezet az Electrolux a Fenntarthatósági Indexen
  Csökkenti széndioxid kibocsátását az Electrolux
  Tengertisztítás zöld porszívókkal

További hírek ebben a kategóriában

Az UEFA és a Disney 2027-ig hoss...
Az E.ON munkatársai tudásukat ad...
A Béres újabb 10 millió forint é...
Borsodi a fenntarthatóság jegyéb...