Hírek
21387 hír az adatbázisban
Keresik a szép hangú ügyfélszolgálatosokat
Marketinginfo.hu - 2015-09-23 17:00
DM

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact center tagozata hagyományosan már negyedik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség első alkalommal 2012-ben indította el a versenyt a call centerekben dolgozók számára és nem várt sikert aratott a kezdeményezés: már az első évben közel 100 feletti jelentkezés érkezett. 2014-ben közel negyven cégtől 199 munkatárs indult el a megmérettetésen - emlékeztetett a szövetség közleménye.

A versenyen a hazai piacon tevékenykedő call-centerek, illetve azok dolgozói, valamint bármely, telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező intézmény és annak munkatársai vehetnek részt. Az idei megmérettetésen a Punnany Massif zenekar Hétköznapi hősök című nótájának egy részét kell hanganyagként rögzíteni, és elküldeni a nevezéshez október 9-ig.

A zsűri tagjai: Málhai Péter, a Virtual Call Center ügyfélszolgálati vezetője; Viniczai András, a Café Next innovációs igazgatója, valamint a DIMSZ elnökségének tagja; Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője; Kovácsházy Dénes a DIMSZ Contact Center Tagozatának Elnöke és a tavalyi győztesek; Lendvai Nikoletta és Juhász Mihály János





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A foglalkoztatottak 3,5 százaléka \'ügyfélszolgálatos\'
  Újra keresik a legszebb hangú call-centerest
  Új mobilapplikáció a DMRV Zrt.-től
  Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek
  A Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között
  Átalakítja ügyfélszolgálatát a Whirpool
  Ismét a legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik
  A legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik

További hírek ebben a kategóriában

Megújult a Direkt és Interaktív ...
Friss trendek az email marketing...
Az MI az új marketing csodafegyv...
Górcső alatt a fitnesz szektor