Keresik a szép hangú ügyfélszolgálatosokat
Marketinginfo.hu - 2015-09-23 17:00
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact center tagozata hagyományosan már negyedik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség első alkalommal 2012-ben indította el a versenyt a call centerekben dolgozók számára és nem várt sikert aratott a kezdeményezés: már az első évben közel 100 feletti jelentkezés érkezett. 2014-ben közel negyven cégtől 199 munkatárs indult el a megmérettetésen - emlékeztetett a szövetség közleménye.
A versenyen a hazai piacon tevékenykedő call-centerek, illetve azok dolgozói, valamint bármely, telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező intézmény és annak munkatársai vehetnek részt. Az idei megmérettetésen a Punnany Massif zenekar Hétköznapi hősök című nótájának egy részét kell hanganyagként rögzíteni, és elküldeni a nevezéshez október 9-ig.
A zsűri tagjai: Málhai Péter, a Virtual Call Center ügyfélszolgálati vezetője; Viniczai András, a Café Next innovációs igazgatója, valamint a DIMSZ elnökségének tagja; Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője; Kovácsházy Dénes a DIMSZ Contact Center Tagozatának Elnöke és a tavalyi győztesek; Lendvai Nikoletta és Juhász Mihály János
Kapcsolódó cikkek:
Okostelefonra költözhetnek az ügyfélszolgálatok
A foglalkoztatottak 3,5 százaléka \'ügyfélszolgálatos\'
Újra keresik a legszebb hangú call-centerest
Új mobilapplikáció a DMRV Zrt.-től
Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek
A Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között
Átalakítja ügyfélszolgálatát a Whirpool
Ismét a legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik
A legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik
|