Új Axel szervezeti egység Szerbiában
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-09-17 10:05
Egyéb
Október elsejei hatállyal a Ringier Axel Springer (RAS) Serbia elindítja a Media Impact Srbija-t, hogy innovatív hirdetési megoldásokkal bővítse kínálatát déli szomszédunk piacán.
Az új hirdetési-értékesítési egység integrált reklámokat és cross-media szolgáltatásokat kínál az ügyfeleiknek. A kínálatban személyre szabható hirdetési megoldások is szerepelnek, elsősorban olyan innovatív termékek, mint a webes videó reklámozás. A Media Impact portfóliójába a Ringier print és online médiumai közül többnek a képviselete is átkerül: a hirdetőknek például fel tudnak kínálni 2,3 millió olvasó elérését (print sajtó).
Ez az értékesítési szervezeti átalakítás nem új a RAS-nál, hiszen hasonló modellt követtek a Media Impact Polska létrehozásakor. Jelena Petrovic Drakulic, a RAS Serbia ügyvezetője kiemelte, az új sales szervezet hirdetési megoldásai olyan szakértői tudáson alapszanak, amelyhez hasonlóval senki más nem rendelkezik Szerbiában. A Media Impact Srbija-t Mihailo Ponjavic vezeti majd, aki elmondta: arra törekednek, hogy hirdetőpartnereik a lehető leghatékonyabban érjék el a fogyasztókat a cég média portfólióján keresztül.
Kapcsolódó cikkek:
Digitális Média Campus-t indít a Ringier Axel Springer
Közös céget hoz létre az Axel Springer és a Viacom
A Financial Times díjazta az Axel Springert
A közép-európai modellt vezeti be a Ringier és az Axel Svájcban
Közös vezető az Axel két kiemelt szervezeti egységének élén
A digitális részleg húzta az Axelt
Új csapat vezeti az Axel sales house-át
12,7 százalékkal nőtt az Axel Springer árbevétele
12 millió dolláros Axel befektetés
Az Axel Springer átalakulásának 8 alapvetése
|