Hírek
23094 hír az adatbázisban
Sokat nyert a Posta a kártyás és a mobil nyitással
Marketinginfo.hu - 2015-09-16 18:00
Mobilmarketing

A Magyar Posta nyáron megteremtette a bankkártyás csekkbefizetés lehetőségét és nyitott a mobil applikációk felé. Stratégiai cél a pénzforgalmi bevétel növelése.

A korábbi, költséges készpénzfelvételi tranzakció helyett a csekkeket ma már kártyás vásárlási tranzakcióként fizethetik be az ügyfelek.

Az elmúlt három hónapban - a csekkbefizetés során használható kártyás vásárlási tranzakció bevezetése óta - összesen 2.7 millió darab csekket fizettek be így az ügyfelek, 25 milliárd forint értékben. Egy ügyfél átlagosan 3 csekket fizet be egyszerre, csekkenként átlagosan 10 ezer forint értékben. Jelenleg az összes csekk csaknem 10 százalékát fizetik be bankkártyával az ügyfelek a postákon, de ez az arány fokozatosan emelkedik.

A Magyar Posta idei évének egyik legfontosabb lépése a csekk termék megújítása. Év elején kötelezővé tette a cég a csekk QR-kód feltüntetését, februárban pedig bevezette a csekkbefizető automatákat. Mindkét újítás népszerű, csekk QR-kód beolvasásával a Magyar Posta Mobil Applikációján keresztül eddig több mint 200 ezer csekket fizettek be az ügyfelek csaknem 2 milliárd forint értékben.

Sikeresek a csekkbefizető automaták is, eddig szintén 200 ezer csekket fizettek be az automatákon keresztül az ügyfelek, szintén több mint 2 milliárd forint értékben.

A Magyar Posta stratégiai célja, hogy a pénzügyi, pénzforgalmi tevékenységből fakadó bevételeit folyamatosan növelje. Ennek érdekében az elmúlt két évben megújította pénzügyi portfólióját, amelynek köszönhetően ma már 46 ezer ügyfél rendelkezik Posta Bankszámlával, több mint 35 ezer ügyfél pedig Befektetési Számlával. A Magyar Posta által közvetített megtakarítási állomány 540 milliárd forint, amelynek csaknem háromnegyedét állampapírban helyezték el az ügyfelek.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Jelentősen nőtt a mobilapplikáción befizetett csekkek száma
  Modernizál és árakat változtat februártól a Magyar Posta
  Már sört is árul az orosz posta
  A Magyar Posta 100 fős létszámleépítést hajt végre ősszel
  Schamschula György lett a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója
  A Magyar Posta a csomaglogisztika további bővülésével számol
  Rossmann - Posta együttműködés
  Rekord mennyiségű csomagot szállított a Magyar Posta 2015-ben
  Posta stratégia: nyitás a modern pénzügyi termékek felé
  Elégedett a Posta a mobilfizetéssel
  Gyorsabb a Posta, mint egy éve
  Két új szolgáltatás a Magyar Postánál
  Magyar Posta: 1,8 milliárdos megbízás
  Személyes bélyeg szolgáltatását népszerűsíti a Posta
  Új nemzetközi központból dolgozik a Posta
  Elismerés a Posta ügyfélszolgálatának
  Új szolgáltatásokat indított a Posta

További hírek ebben a kategóriában

Megfontolandó dolgok telefonszer...
A Fitpuli nyerte a 2019-es Start...
Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben