Hírek
21387 hír az adatbázisban
Közösségi médiával differenciál a Nissan
Marketinginfo.hu - 2015-09-14 15:02
Márkák

A Nissan szerint a közösségi médiás kommunikáció a kulcs ahhoz, hogy a márkát differenciálják a versenytársaktól az Egyesült Államokban.


Scott Cottick, a Nissan North America közösségi média menedzsere az Amerikai Hirdetők Egyesületének 2015-ös konferenciáján tartott beszédet a közösségi médiában rejlő lehetőségekről - adta hírül a warc. A szakember szerint egyre inkább a Facebook és a Twitter jelentik a verseny legfontosabb terepét a szegmensben.

"A legfontosabb, hogy a Hondától és a Toyotától differenciáljuk a márkát" - mondta Cottick. "Olyan dolgokat kell csinálnunk, amiket mások nem. Amikor a közösségi médiáról beszélünk, sok mindenről beszélünk, többek közt elkötelezettségről. A mai rohanó világban csak lebilincselő tartalommal lehet fenntartani az emberek figyelmét."

A közösségi média hatékony használatával növelni lehet az autóeladásokat, és Cottick szerint a csatornák hatékonysága egyenes arányban növekszik az autóik minőségével. "Egy tartós, jó autónál különösen hatékonyak ezek az oldalak. De a hatékonyságát nem is az eladott autók számával kellene mérni, hanem a megváltoztatott gondolkodásmódban."





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mégsem Angliában kezdi az új X-Trail gyártását a Nissan
  Plakátművészet szálló porral
  A Nissan növelte kilenchavi nyereségét
  Nissan LEAF küldetése
  Focitrükk a Nissantól
  Az egyszerűségben hisz a Nissan
  Kínai partnerrel gyárt luxusautókat a Nissan
  A virtuális valósággal kacérkodnak a márkák
  Jól megy a Nissannak Moszkvában
  Fellendült a Nissan közel-keleti forgalma
  Nőtt a Nissan nyeresége

További hírek ebben a kategóriában

Bővített a német Daimler
Csökkent a Daimler nyeresége
Nőtt a Zwack árbevétele és nyere...
Mégsem Angliában kezdi az új X-T...