A Facebook és a Twitter pár perces leállása mindenhol hírértékű esemény, amelyhez kapcsolódóan a KFC Romania és a McCann ügynökség rendhagyó ötlettel állt elő, az étteremlánc ingyen ételt ad annak, akinek nem elérhető kedvenc közösségi oldala. Mindezt úgy valósították meg, hogy létrehoztak egy honlapot (www.dontpanic.ro), amelyen ellenőrizni lehet, hogy működik-e a Facebook, a Twitter, a Tinder, az Instagram. Ha bármelyik üzemen kívül van, a látogató kap egy kódot, amivel ingyen menüt kérhet a lánc éttermeiben.
A kampány sikeresnek tűnik. Ha valamelyik nagy közösségi oldal kihagy, 30 százalékkal nő a lánc látogatottsága az országban. A kampány egy hónapja alatt a Twitter, a Yahoo, az iTunes és a Tinder is leállt - emlékeztetett az
Adweek.
KFC Romania - Don't Panic Man from nir refuah on Vimeo.