Hírek
23094 hír az adatbázisban
Ingyen van a csirke, ha leáll a Facebook
Marketinginfo.hu - 2015-09-11 14:08
Mobilmarketing

A világ közösségi médiafüggőségére reagált a KFC az új kampányával.

A Facebook és a Twitter pár perces leállása mindenhol hírértékű esemény, amelyhez kapcsolódóan a KFC Romania és a McCann ügynökség rendhagyó ötlettel állt elő, az étteremlánc ingyen ételt ad annak, akinek nem elérhető kedvenc közösségi oldala. Mindezt úgy valósították meg, hogy létrehoztak egy honlapot (www.dontpanic.ro), amelyen ellenőrizni lehet, hogy működik-e a Facebook, a Twitter, a Tinder, az Instagram. Ha bármelyik üzemen kívül van, a látogató kap egy kódot, amivel ingyen menüt kérhet a lánc éttermeiben.

A kampány sikeresnek tűnik. Ha valamelyik nagy közösségi oldal kihagy, 30 százalékkal nő a lánc látogatottsága az országban. A kampány egy hónapja alatt a Twitter, a Yahoo, az iTunes és a Tinder is leállt - emlékeztetett az Adweek.

KFC Romania - Don't Panic Man from nir refuah on Vimeo.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nem használják, fogyasztják a közösségi médiát a szakemberek
  Itthon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace
  Instagram focijáték a Kentucky Fried Chicken-től
  Csirkeízű körömlakk a KFC-től
  Megújult a KFC logója
  Nyomtat a KFC vödör
  Jutalmazza a csiripelést Japánban a KFC
  Új kampány a KFC-től
  Digitális fronton robbant a KFC

További hírek ebben a kategóriában

Megfontolandó dolgok telefonszer...
A Fitpuli nyerte a 2019-es Start...
Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben