Hírek
23465 hír az adatbázisban
Interaktív plakátkampány az Apple-től
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-09-10 13:03
Outdoor/indoor

A kültéri megjelenés az Apple Music-ot és az IOS-n futó Shazam-ot reklámozza.


A New York City-t ellepő, elsőre hagyományos citylightnak tűnő plakátokon az Apple Music felirat szerepel, egy zenei előadó kíséretében. Az Apple logójában lévő kódra irányítva a telefont máris előjön a plakát egyedisége: a telefonon megjeleníti az adott előadó Apple Music oldalát. Az interaktív plakát jól kapcsolódik az IOS-eken futó Shazam, zenefelismerő applikációhoz. Az Apple Musicnak jelenleg 11 millió felhasználója van - írta a Apple Insider.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
  Díjaztak a Köszönjük Neked! plakátkampányt
  Interaktív kirakat győzi le a nyelvi akadályokat
  Villámjátékkal kampányol a cider
  Verset ír a Google billboard
  Az egyediség az iPhone fő vonzereje
  Rekordot döntött az Apple

További hírek ebben a kategóriában

Egyesült a két svéd outdoor márk...
2319 műanyag kupakból rakták ki ...
Különleges taxi járja Budapest u...
Csekk helyett tej