A dániai székhelyű Gametation olyan mobileszközökre tervezett játékkampányokat valósít meg, amellyel ügyfelei bővíteni tudják vevőkörüket, és képesek növelni eladásaikat. A Gametation szoftverek platformja arra is lehetőséget ad, hogy a vásárlói szokásokba betekintést nyerve a kiskereskedők célzottabban érjék el a fogyasztókat, és optimalizálják digitális hűségprogramjaik hatását. Az akvizíciónak köszönhetően a TCC nemzetközi ügyfélköre sok neves nemzetközi kiskereskedelmi lánc mellett olyan cégekkel is bővül, mint például a McDonald's.
A felvásárlást kommentálva Manfred Litschka, a TCC regionális értékesítési igazgatója elmondta: "a Gametation megszerzése tökéletesen beleillik a TCC hosszú távú növekedés terveibe. Évente több mint 300 hűségprogramot szervezünk szerte a világban. A digitális technológiák - és azon belül is elsősorban a mobileszközök - egyre fontosabb szerepet játszanak a vevők megszólításában. Tevékenységünket erre a területre is kiterjesztve a hűségkampányaink hatékonyabbá válnak a vásárlók közvetlen elérésével".
Kristian Ridley a Gametation operatív igazgatója hozzátette, "a világ egyik legjelentősebb hűségmarketing vállalatához való csatlakozással - a nagyobb befektetések, valamint újabb piacok elérésével - képesek leszünk felgyorsítani növekedésünket."