Hírek
23094 hír az adatbázisban
Mobilmarketinggel erősít a TCC
Marketinginfo.hu - 2015-09-07 14:00
Mobilmarketing

A vásárlói hűségprogramok tervezésével és megvalósításával foglalkozó TCC felvásárolta a Gametation mobilmarketing vállalatot.

A dániai székhelyű Gametation olyan mobileszközökre tervezett játékkampányokat valósít meg, amellyel ügyfelei bővíteni tudják vevőkörüket, és képesek növelni eladásaikat. A Gametation szoftverek platformja arra is lehetőséget ad, hogy a vásárlói szokásokba betekintést nyerve a kiskereskedők célzottabban érjék el a fogyasztókat, és optimalizálják digitális hűségprogramjaik hatását. Az akvizíciónak köszönhetően a TCC nemzetközi ügyfélköre sok neves nemzetközi kiskereskedelmi lánc mellett olyan cégekkel is bővül, mint például a McDonald's.

A felvásárlást kommentálva Manfred Litschka, a TCC regionális értékesítési igazgatója elmondta: "a Gametation megszerzése tökéletesen beleillik a TCC hosszú távú növekedés terveibe. Évente több mint 300 hűségprogramot szervezünk szerte a világban. A digitális technológiák - és azon belül is elsősorban a mobileszközök - egyre fontosabb szerepet játszanak a vevők megszólításában. Tevékenységünket erre a területre is kiterjesztve a hűségkampányaink hatékonyabbá válnak a vásárlók közvetlen elérésével".

Kristian Ridley a Gametation operatív igazgatója hozzátette, "a világ egyik legjelentősebb hűségmarketing vállalatához való csatlakozással - a nagyobb befektetések, valamint újabb piacok elérésével - képesek leszünk felgyorsítani növekedésünket."




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mobilkampányok, amelyek trendet teremtenek
  Új vezérigazgató a TCC élén
  TCC - MasterChef hűségprogram megállapodás
  Naomi Campbell a TCC hűségprogramjában

További hírek ebben a kategóriában

Megfontolandó dolgok telefonszer...
A Fitpuli nyerte a 2019-es Start...
Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben