Hírek
23592 hír az adatbázisban
Sága: struktúraváltás után, brand-erősítés előtt
Marketinginfo.hu - 2015-09-03 18:00
Márkák

A hazai húsipari piac egyik legjelentősebb szereplője, a sárvári baromfihús-feldolgozó Sága Foods Zrt. az elmúlt években komoly átalakuláson ment keresztül, mind üzleti modelljét, mind finanszírozását tekintve.

Az elmúlt években lezajlott struktúraváltással megváltak a "commodity" termékvonaltól, a Sága-brandet elsősorban a magasabb minőségi kategóriába tartozó termékekre - prémium, illetve a többlet értékkel rendelkezőkre - kívánják alapozni. A következő 3 évben jelentős összeget, megközelítőleg 1 milliárd forintot szánnak fejlesztésekre.
A Sága fő termékcsaládja, a Füstli, 15 évvel ezelőtti piaci megjelenése óta az egyik legkedveltebb virsli-márka Magyarországon.

A Bernard Matthews cégcsoport, a Sága Foods Zrt. tulajdonosa két éve új befektetőcsoportot vont be és jelenleg többéves fejlesztési stratégián dolgozik. Ennek a stratégiának részeként a cégcsoport tagvállalatai közötti szinergiák jobb kihasználása is a kiemelt célok között szerepel. A Sága az elmúlt években átalakította üzleti modelljét, a finanszírozása stabilizálódott, ennek eredményeként a Bernard Matthews vezetősége elállt korábbi, a Sága eladására vonatkozó tervétől és a csoportban való szerepének erősítésén dolgozik. A magyarországi vállalat eredményei fokozatosan javulnak, a 2015. I félévben elért 4,185 milliárd forint árbevétel ugyan alacsonyabb az előző év hasonló időszakához képest, de a mérleg szerinti eredménye jelentősen nőtt, és pozitívra változott (442 millió forint).

"Az elmúlt két évtizedben jól megfigyelhető a húsfogyasztási szokások átalakulása, mostanra a vásárlók több mint fele inkább baromfihúst fogyaszt szívesebben. Ehhez jó alternatívát ad a Sága és fő termékcsaládja, a Füstli, ami 15 évvel ezelőtti piaci megjelenése óta az egyik legkedveltebb virsli-márka Magyarországon. Természetesen az egyik legnagyobb feladatunk a folyamatos termékfejlesztés, a Füstli család bővítése és a virsli-kategória innovációkkal való megtöltése. A Füstli Snacki & GO! termékünk is ennek szellemében készült, és új lehetőségeket nyit meg a kategória előtt." - véli Keleti Zsolt, a Sága vezérigazgatója.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Miért fontos a madártetű atka elleni védekezés a baromfiiparban? (x)
  A húsipari gépek tömítésére mindig oda kell figyelni! (x)
  Beruházási program a Sága Foodsnál
  Fini Mini suli maraton
  Újdonságok a Ságánál
  Sága: válaszút előtt a magyar élelmiszeripar
  Újabb prémium termékek a Sága Foods-tól
  Díjnyertes a Sága poharas virslije
  A legnépszerűbb maradt a sertéshús
  Kampány indult a magyar baromfi népszerűsítésére
  Új ízváltozatok a Füstli portfólióban

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...