Hírek
23025 hír az adatbázisban
Így vált a Levi’s messziről is felismerhetővé
Marketinginfo.hu - 2015-09-01 09:03
Design

Alkalmas-e egy szimbólum arra, hogy globális márkaértékeket közvetítsen?

A Levi's márka designere, a Turner Duckworth úgy döntött, megtalálja a Levi's márka szimbólumának erős pontját - írta a Design Taxi.

A farmergyártó 2011-ben hajtott végre rebranding-ot. A Turner Duckworth szerint az újramárkázás legfontosabb eleme a vörös denevérszárny design-elem lett a nadrág farzsebén. Úgy gondolják, ez a designelem tökéletesen alkalmas arra, hogy minden kétséget kizáró módon tudatosítsa a vásárlókban azt, hogy egy Levi's farmert látnak. Története során a Levi's rengeteg logót használt. A logó legutolsó átalakításával az egyik cél az volt, hogy olyan ikonikus logót hozzanak létre, ami világszerte ismert, mint például a Nike pipája.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Jönnek az okosruhák
  Visszatér a gyökerekhez a Levi´s

További hírek ebben a kategóriában

Különleges fényképnyomtatási tec...
Díszpárna, ami életre kelti napp...
Kreatív ötletek a karácsonyi vil...
A megnyerő névjegykártya titkai ...