Hírek
22492 hír az adatbázisban
Összehozta a Chevrolet a DOOH-t és a piackutatást
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-08-26 14:00
Outdoor/indoor

Az autógyártó nagyvárosi felfedezőkre fókuszáló kampányában a digitális out-of-home eszközöket kombinálták interaktív piackutatással.

Az integrált kampányban a nagyvárosi fiatalokat, elsősorban a huszonéveseket akarták megszólítani és elérni azt, hogy vegyenek részt egy Chevy Trax (a márka új SUV-je) tesztvezetésben, de előtte válaszolniuk kellett néhány vásárlással, étteremlátogatással, szórakozással kapcsolatos általános kérdésre - írta a Screen Media Daily.

A Commonwealth/McCann által kidolgozott kampányban 5 forgalmas kirakati helyszínt választottak ki New Yorkban, Chicagoban és LA-ben, hogy oda telepített online kijelzőkön kérdőíveket töltessenek ki a nagyvárosok lakóival, s ezzel felmérjék szokásaikat, illetve a városi vezetők igényeit az SUV-kkel kapcsolatban.

A kirakati kijelző a kérdőív kitöltése után nagyképernyőre váltott és a kapott válaszokat gyorsan feldolgozva egy városi élményutat vázolt a válaszadóknak (az SUV belső teréből kitekintve), benne éttermekkel, múzeumokkal, zenés szórakozóhelyekkel.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Financial Times és a Santander kihozza a maximumot a DOOH-ból
  Új kutatás támasztja alá a DOOH eszközök hatékonyságát
  Óriási évek előtt a digitális köztéri média
  Újjászületik az out-of-home
  A sarok mögé les helyettünk ez a digitális plakát
  Interaktív kirakat győzi le a nyelvi akadályokat
  Villámjátékkal kampányol a cider
  A mobil az out-of-home jövő kulcsa
  Indul a nevezés a The Drum-ra
  Eladási rekord a Chevrolet-nél
  Lezárult a Chevrolet kreatív pályázata

További hírek ebben a kategóriában

Alkotások használt gumiabroncsok...
A MÁV bringás reggeli
Igazi \'zöld\' kemping a Szigete...
#loveislove - a Coca-Cola a Szig...