Hírek
22054 hír az adatbázisban
Érzelmi töltetet kap a DHL
Marketinginfo.hu - 2015-08-26 13:03
CSR

A szeptemberben induló Rögbi Világbajnokság szponzorációjával kezdi meg imázsváltását a DHL, ami száraz B2B márkából fogyasztóorientáltabbá akar válni.

"Emóció kell a márkánknak" - idézte Fiona Taag globális szponzorációs menedzsert a warc. "Most már ismernek minket a háztartások, el akarjuk nekik mondani a sztorinkat is, hogy ne csak a logónkat ismerjék."

Ezért költött 6,5 millió fontot (2,7 milliárd forint) a cég arra, hogy a verseny egyik fő támogatója legyen a Heineken, a Land Rover, az Emirates, a MasterCard és a Société Générale mellett. "Már rég nem vagyunk B2B vállalat, és most már a kommunikációnkkal is nyitni akarunk a végfogyasztók felé. Ezt a változást egyébként az e-kereskedelem elterjedésének köszönhetjük. Egyre több ember vásárol az interneten, és a termékeket valakinek ki kell szállítania."

Taag szerint három cél lebeg a vállalat marketingeseinek szeme előtt: szórakoztató tartalommal hirdetni a logisztikai szolgáltatást, növelni a dolgozók elégedettségét és növelni a márka ismertségét. "Szeretnénk ott lenni az emberek fejében, amikor szállítót választanak."

Az utóbbi időben a legtöbb népszerű sportág nem tudta megúszni a botrányokat, a futballnak, a krikettnek és az atlétikának is jutott belőle, de a rögbi még mindig "tiszta", és nagyon népszerű Nagy-Britanniában, így jó választásnak tűnik az ott tevékenykedő márkáknak. "A lehetőségek a közösségi oldalakon várnak minket" - mondta Steve Martin, az M&C Saatchi szakembere.

"A rögbit tiszta játéknak tartják. Erős értékeket kötnek hozzá, éppen ezért pozitív üzenete van, ha egy márka támogatja."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A DHL Group és Bryan Adams 1 millió fát ültetne
  A divat és a logisztika között sok a párhuzam
  Bryan Adams új turnéjának első bérletese a DHL
  Innovatív megoldásokkal a versenyképesség megőrzéséért
  Innováció kell az ellátási lánc menedzsmentben is
  DHL - Állatkert partnerség
  Kkv-re szabott szállítmányozás a DHL-nél
  Új zónastruktúra és légi expressz díjszabás a DHL-nél

További hírek ebben a kategóriában

A Magyar Vízilabda Szövetség a t...
A fenntarthatóság legjobbjait dí...
Meghosszabbítja a stratégiai egy...
Kurt Cobain rajzaival díszített ...