A Magyar Marketing Szövetség az Országos Városmarketing Díj után megalapította az Országos KKV Marketing Díjat, mellyel a szakmailag legjobb KKV marketing kampányait, programjait kívánja elismerni a KKV marketing gyémánt védjeggyel. A díj célja, hogy felhívja a figyelmet a KKV-k fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, továbbá hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.
Az MMSZ keresi és díjazza azokat a mikro-, kis és középvállalkozásokat, start up-okat, valamint az általuk megbízott ügynökségeket, tanácsadókat, szolgáltató cégeket, akik KKV területen az adott kategóriák valamelyikében sikeres marketingprojekteket, kampányokat, szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg.
Pályázni kilenc kategóriában lehet, a 2014. január és 2015. szeptember között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó cégeknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát.
A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketing gyémántokkal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. A pályázatok nem egymással fognak versenyezni, hanem a zsűri előzetesen megadott értékelési szempontjai kapják meg a minősítést.
Akik a legtöbb marketing gyémántot gyűjtik össze a szolgáltatói oldalról a "Az Év Marketing partnere 2015" címet, míg megbízói/ügyféloldali elismerésként "Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2015" védjegyet nyerhetik el.
Nevezési határidő: 2015. október 26.
További részletek
itt találhatóak.