Hírek
21991 hír az adatbázisban
Összefogott az Alibaba az Unileverrel
Marketinginfo.hu - 2015-07-30 15:03
Márkák

A kínai e-kereskedelmi óriás és a fogyasztói cikkeket gyártó vállalat stratégiai együttműködésbe kezdett, melynek célja, hogy az Unilever több kínai fogyasztót érjen el.

Az együttműködés túlmutat az általános kereskedelmi partnerségen, ugyanis kiterjed majd az innovációra, az alkalmazásokra és a logisztikára is - olvasható a warcon. A fentiek mellett az ellátási lánc, a nagy adat analitika és a digitális reklámozás is része lesz a partnerségnek. Az Unilever 2011-be nyitott üzletet az Alibaba saját online piacterén, a Tmallon.
A fogyasztói cikk óriás forgalmának több mint fele a fejlődő országokból folyik be.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megváltozik az AliExpress üzleti modellje
  Európai terjeszkedésre készül az Alibaba
  Kínából biztonságos-e rendelni?
  Tarolnak a kínai webshopok
  Alibaba és a Marriott a kínai turizmusért
  Irodát nyit Európában az Alibaba
  A termelés teljes átalakítása a cél
  A helyi cégek az Unilever fő riválisai
  Topmárkáktól szabadul az Unilever
  Keresővel áll elő az Alibaba
  Digitalizál az Unilever
  Repülők az Alibabán

További hírek ebben a kategóriában

A BMW Group megnyitotta új gyárá...
Bővíti győri központját az Audi
10. alkalommal nyert Business Su...
165 éves a Dreher Sörgyárak




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...