Hírek
22555 hír az adatbázisban
A Gillette is beszáll a borotvaklub üzletbe
Marketinginfo.hu - 2015-07-29 10:16
Márkák

A Dollar és a Harry's mintájára a Procter & Gamble márkája is elindította saját klubját, a Gillette Shave Clubot.

Új rendszer hódít az online borotva-bizniszben - derül ki az internet RETAILER-en: előfizetéssel, havi kiszállítással lehet a pengékhez hozzájutni. Ezt az értékesítési módot eddig jellemzően a fiatalosabb cégek használták, de a modell annyira jól működik, hogy a nagyhalak is felfigyeltek a módszerre.

A borotvaszegmenst uraló P&G márka júniusban szállt be az online küzdelembe a Gillette Shave Club megalapításával. "A márka meglepően gyorsan reagált ahhoz képest, hogy milyen nagy" - mondta Ali Dibadj, a Sanford C. Bernstein FMCG piacelemzője. A Procter & Gamble kezében összpontosul a globális piac 70 százaléka, elsősorban a Gillette-nek köszönhetően. A márka forgalma 7,9 milliárd dollár volt idén májusban, a brand értéke pedig 20 milliárd.

A borotva-klub bizniszt olyan kisebb cégek kezdték el, mint a Dollar Shave (319. a Internet Retailer Top 500-as listáján), vagy a Harry's. Mindkét cég az elmúlt három évben lépett be a borotvapiacra.

A GSC szolgáltatásai nem merülnek ki a puszta borotvarendelésben. A site-on elérhetők borotválkozás-naptárak, hűségprogramok, ajándékok, exkluzív tartalom, arcszőrápolási tippek, valamint sporteseményekre és szórakoztató programokra szóló jegyek is.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Borotvahab - a borotvaél habos oldala (x)
  Az újfajta borotválkozási szokásokra figyel a Gillette
  Olimpiai versenyzőket támogat a P&G
  Jennifer Lopez lett a Gillette Venus arca
  Újabb sportolót igazolt a Gillette
  Új imázskampányt indít a Gillette
  Új borotva a Gillette-től
  Jön a Gillette sampon és tusfürdő

További hírek ebben a kategóriában

A Hyundai megvásárolná a Boston ...
Ismerd meg a biciklis védelem na...
A Volkswagen 15 milliárd eurós b...
Ízelítő a Daiwa termékek minőség...