Hírek
22763 hír az adatbázisban
Cimkék nélkül kampányol a Cola
Marketinginfo.hu - 2015-07-17 18:01
Design

A Ramadán idejére időzítve jelent meg a Coca-Cola a cimke nélküli dobozokkal, hogy az egyenlőség melletti elkötelezettségét hirdesse.

A limitált kiadású, cimkenélküli dobozok ötlete az FP7 reklámügynökségtől származik és azt az üzenetet hordozza, hogy a cimkék, az előítéletesség nem helyes. A kampány, amely a "Let's take an extra second" nevet kapta, arról igyekszik meggyőzni az embereket, hogy prekoncepciók helyett szánjanak időt egymás megismerésére - tudósított a Design Taxi.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Miért lényeges, hogy az öntapadó etikett címke megfelelő legyen? (x)
  Nyomtatható és fénymásolható etikett címke (x)
  Új weboldal indult a tudatosabb táplálkozási szokásokról
  Latinos reklám a Coca-Colától
  A Moleskine is a Cola-val ünnepel
  Iható reklám a Coca-Colától
  Növényekből készít palackot a Coca-Cola
  Ezek a legkreatívabb hirdetők a médiában
  A Coca-Cola Karácsonyi Kamion-installációja

További hírek ebben a kategóriában

Bársonyosan elegáns - A tojáshéj...
Mindössze valamennyi fonal és né...
50 négyzetméternyi design (x)
Jön a hideg, viselj stílusos fej...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...