Köztéri akció a Poli-Farbetól
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-07-13 12:02
Outdoor/indoor

Átfogó reklámkampányt indított a Poli-Farbe a Platinum falfesték megújult arculatának erősítése céljából.

Az újradolgozott tv-szpot, átfogó print és online kampány, valamint BTL aktivitások mellett virágos gerilla akcióval is támogatták a márkaépítést.

A Platinum festék idén új csomagolást kapott, és egy új színcsaláddal is bővült a palettája. A termék sokszínűségét továbbra is a magyar virágok közvetítik, amelyek a csomagoláson túl a tv-szpotokban, és idén először villamosokon kihelyezett reklámokban is visszaköszönnek. A Poli-Farbe "virágvillamosai" a 4-6-os, illetve a 2-es villamos vonalát szépítették, köszöntve ezzel a tavaszt és a nyár kezdetét.

A város jellegzetes sárga járművein a Platinum virágos hirdetéseivel lehet találkozni, színes, vidám és inspiratív látványt nyújtva a rohanó városban, sokszínűséget csempészve a városi hétköznapokba. A Poli-Farbe Platinum a fogyasztók szemében már egyet jelent a "virágos festékkel", és a bócsai festékgyár ezt a jól megkülönböztető arculati elemet erősítette most tovább a Budapestre szervezett gerilla akciójával. Magyar virágokba öltözött hírnökök egy-egy szál virággal és néhány kedves szóval kívántak kellemes utazást a virágos villamoson utazóknak.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Csomagolást váltott a Poli-Farbe Platinum
  Várost szépítettek a műegyetemisták
  Nagy dobás a Poli-Farbetól
  A színekkel hatott az out-of-home kampány
  Unalmas termék is kaphat kreatív reklámot
  Monszun idején életre kel a szüuli köztér
  Folytatódott a Poli-Farbe iskolafelújítás
  Friss arculattal, reklámmal és promócióval a Poli-Farbe
  Nagycsaládokat támogat a Poli-Farbe
  Arany fokozatú MOB-támogató lett a Poli-Farbe
  Kórházfelújításra áldozott a Poli-Farbe

További hírek ebben a kategóriában

Hiányzó betűkkel hív véradásra m...
Újabb öt mozgó bankfiókot állít ...
Óriási oroszlán a Hungária körút...
Szuperkényelmes futószőnyeg egy ...