Hírek
21518 hír az adatbázisban
Elindult a harmadik nemzetközi kutatás a data-driven marketing trendekről
Marketinginfo.hu - 2015-06-29 18:35
Kutatás

A "Global Review of Data-Driven Marketing & Advertising" nevű kutatás a világ 27 országában méri fel az adatvezérelt marketing jelentőségét a piacon.

A kutatást lebonyolító szervezet a Global DMA, partnere a New-York-i székhelyű Winterberry Group üzleti tanácsadó cég. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a magyarországi piac adatait szolgáltatja a nemzetközi felméréshez.

A direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezetének, a Global DMA kutatásának eredményei rávilágítanak majd, hogy az elkövetkező évben milyen költségvetéssel terveznek az egyes országok és milyen az adatvezérelt marketing differenciálódása a különböző régiókban.

A kutatás az alábbi főbb kérdésekre keresi a választ:
 
  • A data-driven marketing aránya az egész marketing piacon belül
  • A különböző csatornákra szánt költségek aránya
  • A data-driven marketing felhasználási szintjei régiók és országok szerint
  • A következő év meghatározó data-driven marketing trendjei
  • A különböző országok és régiók hasonló, illetve eltérő data-driven marketing eszközei


A Global DMA tavalyi, 2014-es kutatásban részt vett 3000 kitöltő több mint 80%-a mondta azt, hogy az adat, mint eszköz kifejezetten fontos szerepet kap, miközben a kitöltők 92,2%-a úgy nyilatkozott, hogy a következő években a marketing szerteágazó területein mindenhol az adat lesz az az eszköz, amely lényegesen meghatározza majd a munkájuk sikerességét.

"A hazai piac összevetése a világ többi országéval azért is fontos, mert a direkt marketing piac mérete hazánkban ismét növekedésnek indult, és az elmúlt évet 29,5 milliárd forinttal zárta, ami 2 százalékos gyarapodást jelent. A 2015-ös évet tekintve a cégek többsége továbbra is optimista és a piac méretének további növekedését jósolja" - nyilatkozta Huszics György, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség elnöke.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Várható 2019-es marketing trendek
  Felmérik a nemzetközi adatvezérelt marketing piacot
  Megalakult a DIMSZ Adatvezérelt technológiák tagozata
  Felmérés az adatvezérelt marketingről
  Mobilmarketing kutatás a DIMSZ- és a Magyar Telekomtól
  Tartalommarketing kisokost készített a DIMSZ
  Spam kisokost készített a DIMSZ
  Elindult a DM piac felmérése
  Contact Center piaci insight kutatás a DIMSZ-től
  Turisztika: ügyfél-elégedettség kutatás a DIMSZ-től

További hírek ebben a kategóriában

Egészségtudatosabbak az okosórák...
A hazai munkaerőpiac 2019-ben
Jobban bíznak az innováció erejé...
Nőnapkor a magyar nők négyötöde ...