Hírek
22709 hír az adatbázisban
A DIMSZ támogatja az új EFFIE kategóriát
Marketinginfo.hu - 2015-06-19 09:16
DM

Az EFFIE és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megállapodása alapján a DIMSZ lett az EFFIE idei új, "Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok" kategóriájának támogatója.

Az együttműködés keretében a DIMSZ különleges lehetőséget biztosít az EFFIE-n direkt marketing eszközöket (így például direkt mail, e-mail, SMS, MMS, mobil applikáció, call center vagy más adatbázisra épülő médiumot) is alkalmazó pályázók számára: azok a világ legnagyobb direkt marketing versenyén, az International ECHO Awards-on jelentős kedvezménnyel indulhatnak.

Amennyiben direkt marketinget is tartalmazó kampányokkal az EFFIE mellett az ugyancsak most zajló ECHO-ra is pályázna egy cég, úgy a DIMSZ-től kapott kedvezmény kóddal tizedére csökkentett összegű nevezési díjat kell fizetnie, amelyre az USA direkt marketing szövetsége (DMA) és a DIMSZ együttműködési megállapodása teremti meg a lehetőséget. Az ECHO által biztosított további kedvezmény, hogy a Magyarországon díjnyertes direkt marketing kampányok nevezésük esetén rögtön az ECHO 2. zsűrizési fordulójába kerülnek.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
  21-e volt az ACG-nek az Effie-n
  Jól vizsgáztak az Effie pályázói
  Elnökségi tagokat választott újra a DIMSZ Közgyűlése
  Új Effie díj a fenntartható fejlődésért
  Digitális sikerkampányok - mindenkinek?
  Kulturális kampányok taroltak az idei Effie-n
  Meghosszabbított nevezési határidő a DIMSZ versenyében
  Lezárult az EFFIE nevezési időszaka
  Effie: kezdődik a zsűri összeállítása
  EFFIE: Kitolták a nevezési határidőt
  Elindult az idei EFFIE

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan használj fehérítőt, hogy ...
Japánban a Coca Cola otthoni tes...
Mit ajándékozzunk férfiaknak?
Az idei nyár színe