A DIMSZ támogatja az új EFFIE kategóriát
Marketinginfo.hu - 2015-06-19 09:16
DM
Az EFFIE és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megállapodása alapján a DIMSZ lett az EFFIE idei új, "Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok" kategóriájának támogatója.
Az együttműködés keretében a DIMSZ különleges lehetőséget biztosít az EFFIE-n direkt marketing eszközöket (így például direkt mail, e-mail, SMS, MMS, mobil applikáció, call center vagy más adatbázisra épülő médiumot) is alkalmazó pályázók számára: azok a világ legnagyobb direkt marketing versenyén, az International ECHO Awards-on jelentős kedvezménnyel indulhatnak.
Amennyiben direkt marketinget is tartalmazó kampányokkal az EFFIE mellett az ugyancsak most zajló ECHO-ra is pályázna egy cég, úgy a DIMSZ-től kapott kedvezmény kóddal tizedére csökkentett összegű nevezési díjat kell fizetnie, amelyre az USA direkt marketing szövetsége (DMA) és a DIMSZ együttműködési megállapodása teremti meg a lehetőséget. Az ECHO által biztosított további kedvezmény, hogy a Magyarországon díjnyertes direkt marketing kampányok nevezésük esetén rögtön az ECHO 2. zsűrizési fordulójába kerülnek.
Kapcsolódó cikkek:
Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
21-e volt az ACG-nek az Effie-n
Jól vizsgáztak az Effie pályázói
Elnökségi tagokat választott újra a DIMSZ Közgyűlése
Új Effie díj a fenntartható fejlődésért
Digitális sikerkampányok - mindenkinek?
Kulturális kampányok taroltak az idei Effie-n
Meghosszabbított nevezési határidő a DIMSZ versenyében
Lezárult az EFFIE nevezési időszaka
Effie: kezdődik a zsűri összeállítása
EFFIE: Kitolták a nevezési határidőt
Elindult az idei EFFIE
|