Hírek
23556 hír az adatbázisban
Hőmérsékletre változó OOH kampány a Diageo-tól
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-06-10 12:03
Outdoor/indoor

A brit Diageo italgyártó olyan óriáskivetítőkön reklámozta a Pimm's nevű koktélitalát, amely 21 fokos hőmérséklet felett aktivizálódott.

A kivetítőre a koktélt tartalmazó imagefotó, és a kampányüzenet mellé került egy hőmérő kijelző is. A kampány az Ocean Outdoor 12 kivetítőjén kapott helyet Londonban és Birminghamben és 10 napig tartott.

A hőmérséklet kijelzőt a Liveposter biztosította. Joanna Segesser, a Pimm's vezető márkamenedzsere elmondta, a brit köztudatban a márka rendkívül erősen kapcsolódik a nyári szabadidőhöz és a kikapcsolódáshoz, ezért választották ezt a médiamegjelenést - áll a Posterscope összefoglalójában.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ahonnan az amerikai koktélkultúra öröksége ered (x)
  Ilyen egy tökös köztéri hirdetés
  Új ügyvezető igazgató a Diageo élén
  Out-of-home kilátások 2050-re
  Kampánytéma lett az időjárás
  A Clear Channel időjárásérzékelővel fejleszti digitális kijelzőit
  Természetes ambient
  Hőre változó DOOH
  Időjárás-vezérelt kampány a Stella Artois-tól

További hírek ebben a kategóriában

Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...
2319 műanyag kupakból rakták ki ...
Különleges taxi járja Budapest u...