Hírek
23447 hír az adatbázisban
Új elnök a DIMSZ Tartalommarketing tagozatában
Marketinginfo.hu - 2015-06-04 16:00
Karrier

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén alakult Tartalommarketing tagozata Juhász Györgyöt, a Tartalomgyár alapítóját választotta elnökének.

Juhász György több mint 20 éves média- és 15 éves online tapasztalattal rendelkezik. Pályáját újságíróként kezdte, dolgozott nyomtatott napilapnál és magazinnál. Rovatvezetőként csatlakozott az Origo.hu induló csapatához, majd több éven át a portál főszerkesztő-helyettese volt. Ezt követően a Ringier Kiadó online divízióját vezette. Jelenleg a Tartalomgyár egyik alapítójaként tartalommarketinggel foglalkozik.

A tagozat céljai között szerepel a tartalommarketing ágazat súlyának növelése mellett a piaci és fogyasztói edukáció, valamint az egyre népszerűbb, ugyanakkor nehezen körbehatárolható tartalommarketing, mint különálló szakma definiálása.

A DIMSZ legfiatalabb tagozata áprilisi alapítását követően adta ki a Tartalommarketing kisokost, amely megfogalmazza a szakma alapvető céljait, eszközeit, segítséget nyújtva ezzel mind kisvállalkozóknak, mind multinacionális cégek marketinges munkatársainak.

A tagozat jelenlegi tagjai: 123 RF Hungary, Café NEXT, Crane, Kreatív Kontroll, Tartalomgyár, Origo és Virtual Call Center.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új tagozati vezetőt választott a DIMSZ
  Új főtitkár a DIMSZ élén
  Új elnökségi tagok a DIMSZ-ben
  Újraválasztották a DIMSZ elnökségét
  A tartalommarketing megkerülhetetlen a márkák számára
  Bővült a DIMSZ
  Csalódás a tartalommarketing helyzet
  Így állunk a tartalommarketinggel
  Bélai Krisztina a DIMSZ új főtitkára
  Tartalommarketing kisokost készített a DIMSZ
  Tartalommarketing tagozatot alapított a DIMSZ
  A tartalommarketingben hisz a Kraft
  Tartalommarketing ügynökséget indít a Telekom
  Szoros csapatmunkát követel a content marketing
  Kereskedői tartalommarketing
  Tartalomgyártásba fogott a Corvin Plaza

További hírek ebben a kategóriában

A nők közel fele nem tér vissza ...
Egyre több vállalatnál döntenek ...
Új Marketplace-vezető az eMAG Ma...
Tízből négy diák úgy látja, könn...