Juhász György több mint 20 éves média- és 15 éves online tapasztalattal rendelkezik. Pályáját újságíróként kezdte, dolgozott nyomtatott napilapnál és magazinnál. Rovatvezetőként csatlakozott az Origo.hu induló csapatához, majd több éven át a portál főszerkesztő-helyettese volt. Ezt követően a Ringier Kiadó online divízióját vezette. Jelenleg a Tartalomgyár egyik alapítójaként tartalommarketinggel foglalkozik.
A tagozat céljai között szerepel a tartalommarketing ágazat súlyának növelése mellett a piaci és fogyasztói edukáció, valamint az egyre népszerűbb, ugyanakkor nehezen körbehatárolható tartalommarketing, mint különálló szakma definiálása.
A DIMSZ legfiatalabb tagozata áprilisi alapítását követően adta ki a Tartalommarketing kisokost, amely megfogalmazza a szakma alapvető céljait, eszközeit, segítséget nyújtva ezzel mind kisvállalkozóknak, mind multinacionális cégek marketinges munkatársainak.
A tagozat jelenlegi tagjai: 123 RF Hungary, Café NEXT, Crane, Kreatív Kontroll, Tartalomgyár, Origo és Virtual Call Center.