Hinora Ferenc, ünnepi elnöki összefoglalójában kiemelte az MMSZ küldetése továbbra is az, hogy Magyarország gazdaságának fejlődéséhez minőségi és hatékony marketing tevékenységgel tudjanak hozzájárulni. Ehhez szeretnének támogatást nyújtani minden partnernek és érdeklődőnek, legyen szó cégekről, civil szervezetekről, városokról, egyéb piaci szereplőkről, szakemberekről, magánszemélyekről. Kiemelkedő feladatuk az edukáció, hiszen ahhoz hogy elérjék, hogy minél többen tudjanak hatékony marketing tevékenységet végezni, ahhoz edukálni kell, a legfrissebb, legaktuálisabb tudást kell biztosítani.
"Természetesen egy szakmai szervezetnek vannak egyéb feladatai is, ilyen például az érdekképviselet és a tagsággal szemben viselt felelősség" - mondta Hinora Ferenc. Amikor belép egy egyéni vagy egy vállalati tag, akkor ezzel egyrészt támogatja a Szövetség munkáját és magát a hazai marketing szakmát is, de ez fordítva is igaz, hiszen a szervezet is felelősséggel tartozik iránta, a cél, hogy ő is minél sikeresebb legyen.
A negyedévszázados születésnapi közös ünneplést kihasználva döntött úgy a Szövetség Elnöksége, hogy megalapítja és átadja az MMSZ első Életműdíját és az "Év marketing nagykövete" címet is.
Az Életműdíjjal egy kiteljesedett, a marketing szakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat kíván elismerni a Marketing Szövetség. A jelöltnek a sokéves szakmai tapasztalat és munkásság mellett számos publikációval és a szakmában elért eredménnyel kell rendelkeznie, valamint a Szövetséghez aktuálisan vagy valamikori tagként kell kapcsolódnia.
Az "Év marketing nagykövete" elismerés kifejezetten az aktuálisan tevékeny, a jelenlegi tagságot alkotó szakemberek kitüntetése, mivel csak az a tag kaphatja, aki az adott évben a legaktívabban vett részt az MMSZ életében. Mindkét díj esetében az MMSZ tagjai, partnerei jelöléseket tehettek, a döntést pedig az MMSZ Elnöksége hozta meg.
Ez alapján 2015-ben a szövetség Életműdíját Prof. Dr. Tomcsányi Pálnak adományozta, aki immár a 92. életévében jár. Prof. Dr. Tomcsányi Pál kiemelkedő agrár-marketingszakember, agrármérnök, a Magyar Tudományos Akadémia rendes tagja. Kutatási területe a fajtakutatás, a gyümölcs-, a szőlő-, dísznövény- és az erdészeti fajtaminősítés. Az agrármarketing, valamint a kertészeti szabványosítás egyik úttörője. Több mint kétszázhúsz tudományos publikáció, huszonhat könyv és tizenhárom könyvrészlet szerzője vagy társszerzője. Az agrármarketing - nemzetközi szinten is újszerű elméleti-módszertani fejlesztője és magas szintű oktatója.
Az "Év marketing nagykövete" elismerést a szövetség 2015-ben Katona Norbertnek, a Szerencsejáték Zrt. marketing főosztályvezetőjének adta át, aki aktív szakmai tevékenységével, új ötletekkel segítette és segíti az MMSZ megújuló szakmai munkáját, és járult hozzá a szervezet újraformálódó régiós, nemzetközi kapcsolati hálójának felépüléséhez.