Hírek
21829 hír az adatbázisban
A Tesco támogatja a Magyar Bormustrát
Marketinginfo.hu - 2015-05-19 16:04
Kereskedelem

A Tesco-Global Áruházak Zrt. az idei fő támogatója a 36. Magyar Bormustra borversenynek. A vállalat a legnagyobb hazai borkereskedőként tavaly több mint 17 millió palack magyar bort értékesített áruházaiban.

A Magyar Bormustra a legrégebbi, mintaszámban a legnagyobb versenynek számít Magyarországon. A verseny szervezőjének, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának (HNT) célja, hogy a borverseny az ország legjelentősebb, valamennyi borvidék termékét bemutató, nemzetközileg is elismert megmérettetés legyen. Jelentős cél, hogy a verseny aranyérmes borai nemzetközi borversenyekre is eljussanak. Ennek érdekében az elmúlt másfél évben a HNT és maga a verseny szervezeti és arculati szempontból is megújult.

"Az új arculati elemekben a színek és a minták egyaránt utalnak a magyar borra, így könnyen beazonosítható a bortermelők és a fogyasztók számára. A megújulási folyamatok mellett fontosnak tartjuk a szakmai partnerekkel - így a Pannon Bormíves Céhvel, az Országos Borbíráló Bizottsággal és a NÉBIH-hel - valamint a Tescóval való együttműködést is" - mondta Tornai Tamás, a HNT elnöke.

A borbeszállítóinak háromnegyede, az értékesített borok mennyiségének pedig 97 százaléka magyar volt tavaly. A vállalat a legnagyobb hazai borkereskedőként tavaly több mint 17 millió palack magyar bort értékesített áruházaiban.
"A Tesco Európa létrejöttével új lehetőség nyílik számunkra és a magyar bor számára is, hiszen egy regionális piacon, a visegrádi négyek országaiban mutatkozhatunk be. Azon dolgozunk, hogy minél jelentősebb export lehetőséghez juthassanak a legkiválóbb minőség hazai képviselői - tette hozzá Pirint János, a Tesco-Global Áruházak Zrt. beszerzési igazgatója.

A zsűri a kategória győztest, a legeredményesebb termelőt, női borászt, fiatal (35 év alatti) borászt, valamint a legjobb fajtagyőztes bort díjazza.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Soproni és egri borok nyerték a 2018-as Magyar Bor Nagydíjat
  Díjnyertes borokkal bővít a Tesco
  Idén is Bormustra főtámogató a Tesco
  Az OMÉK-on borozik a Tesco
  A Tesco a fő hazai borkereskedő
  A V4-be viszi a díjnyertes borokat a Tesco
  Kispincészet borkülönlegessége lett Somló bajnoka
  A magyar borokat népszerűsíti a Lidl külföldön
  Bormarketing megbízást nyert a Geometry
  Bormarketing: hárommillió euró igényelhető
  Bormarketing-központ nyílt Sopronban
  600 millió forint bormarketingre
  Újra lehet bormarketingre pályázni
  Megújul a Bormarketing Bizottság

További hírek ebben a kategóriában

A Decathlon és a Lumenet az Év I...
Újabb fesztiválon nyit ideiglene...
A Lidl elefánt fajáték terméket ...
A XXXLutz megvette a Kikát