A mobilos kávévásárlás felemelkedéséről tanúskodik a Starsbucks második negyedéves eredménye - közölte az
internet RETAILER. A kávézólánc ezzel a 456. helyen áll az a portál legfrissebb Top 500-as listáján. A Starbucks mobil alkalmazást 16 millióan használják - mondta el Howard Schultz, a vállalat elnöke. A kávézólánc forgalma közel 18 százalékkal 4,6 milliárd dollárra nőtt egy év alatt.
Decemberben indították el a Starbucks Mobile Order & Play nevű iPhone alkalmazását 150 portlandi üzletben. Mára 600 egységben használják az ország észak-nyugati régiójában.
"Szeretnék az alkalmazást az egész országban elterjeszteni az idei évben. Nagyon jól fogadják a vásárlók" - mondta Schultz. A cégvezető az is elmondta, hogy nőtt a forgalom azokban az üzletekben, amelyekbe az appot használni kezdték. A cég idén a mobilplatformokon is terjedni szeretne (Android) és földrajzilag is (Kanada, Egyesült Királyság).
A cég a fentiek mellett egy kávékiszállító szolgáltatást akar indítani az Empire State Buildingen belül New Yorkban az idei év második felében.