Hírek
22107 hír az adatbázisban
Miben más a programmatic, mint a Google Display Network?
Marketinginfo.hu - 2015-05-14 18:09
Digitális

Programozottak lesznek a jövőben a hirdetési rendszerek? Miért népszerű a programmatic az online marketingben? A szakemberek elfogadták a programmatic jelentőségét, de hol tartanak az ügyfelek?

A programmaticot, azaz programozott média-felület vásárlást a szakemberek többsége a jövő meghatározó hirdetési rendszereként definiálja. Az online marketing szakma elfogadta a jelentőségét, a hirdetők közül is 10-ből 9-et biztosan érdekel - mondta a konferencián Erős Attila, a Fastbridge ügyvezető igazgatója, aki prezentációjában a sokatmondó F16-os vadászgép és egy F1-es versenyautó egymás mellé állításával illusztrálta a programmatic vs. Google Display Network kérdéskört. Egyet értett vele Balatoni Emese, aki több éven keresztül foglalkozott Google Adwords és Facebook kampányokkal és jelenleg a digitális szolgáltatások értékesítési vezetője a Centrál Médiacsoportnál, hozzátéve: a sokkal komplexebb programmatic igazi hozzáértést kíván.

A hirdetők az átláthatóságot keresik, biztosak akarnak lenni abban, hogy a nekik kellő célközönséget érik el. A beszélgetésen elhangzott, bár a programmatic rendszerek évről évre nagy súlyt kapnak a különféle szakmai konferenciákon, a hazai tapasztalat az, hogy az ilyen szolgáltatást nyújtó ügynökségeknek számos tréninget kell tartaniuk az ügyfelek részére. Gyakori eset a nehezen megfogalmazott online marketing cél (az átlagos "ismertség növelés" nem elég) is.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Értékesítés és márkaépítés az apróhirdetési oldalakon
  2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac
  Programmatic a márkakampányokban
  Valami ami fontosabb a Facebooknál a kisvállalati marketingben
  Hirdetők, figyelem: változtat a Google AdWords
  Az Interware-rel kuponol először hazánkban a Google AdWords
  Arcanian Consulting: Google AdWords Qualified minősítést kapott

További hírek ebben a kategóriában

Felhasználóbarát megoldások a pr...
Kevés hazai márka lát fantáziát ...
Ha új honlapot szeretnél, miért ...
A 'Társas-játékok' körül forog a...