Hírek
22088 hír az adatbázisban
Damjanovich Nebojsa startupper lett
Marketinginfo.hu - 2015-05-14 16:03
Digitális

Új, marketingtervező és kampánymenedzselő szoftvert fejlesztett Damjanovich Nebojsa, online marketing szakértő.

Az Adplanky nevű, felhő alapú megoldás kis- és közepes vállalkozások számára készült és nemzetközi piacokat is célba vesz. Az Adplanky célja hatékonyabbá tenni a kis- és közepes vállalatok marketingjét. Eddig a hasonló szoftverek nagyvállalatok és ügynökségeik számára készültek, egy kkv számára bonyolultak és nagyon drágák. Ezt a piaci rést igyekszik kihasználni az Adplanky. 


"A kis- és közepes vállalkozások a kampánytervezéshez és értékeléshez kockás papírokban, Word, Excel és Pdf dokumentumokban, a Google vagy a Facebook analítikai rendszerében és emialekben lévő információkból nyerik az adatokat. Ez nem hatékony és nem eredményes" - mondta a rutinos online marketing szakértőből egy huszárvágással startup alapítóvá lett Damjanovich Nebojsa.

Hozzátette: számos ponton automatizálható kis- és közepes vállalatok marketing tervezése és a menedzsmentje, beleértve az értékelést is, mindezzel sokszorosára lehet növelni a hatékonyságot.

Az Adplanky tartalmaz egy áttekinthető kampánynaptárat, amelyben minden kampányesemény annak minden részletével nyomon követhető. A program része egy egyszerű feladatmenedzsment rendszer, amely minden modullal össze van kapcsolva. Az adatok zöme a Google Analytics-ből töltődik be automatikusan és élőben, így könnyűvé válik a kampányok real time követés és értékelése.
"A fejlesztés során az egyszerűség volt a legfontosabb szempont. Azt szerettem volna, ha a program használata olyan egyszerűen megtanulható, mint az okostelefonok kezelése" - mondta Damjanovish Nebojsa.
Az Adplanky indulását közel 2 éves tervezői és fejlesztői munka, valamint több üzleti és marketing interjú és felhasználói (UX) teszt előzte meg. A programozást a ConfhotelDev fejlesztő csapata végezte.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Értékesítés és márkaépítés az apróhirdetési oldalakon
  Nagyvállalati marketing szakértőt igazolt a marketing automatizálási startup
  Minden huszadik induló cég sikeres, de csak minden háromszázadik válik startuppá
  Mit kell tudni az inbound marketingről?
  300-ból egy cég válik startuppá
  Kiemelt startup verseny érkezik Magyarországra
  Új Digitális marketing stratéga a Grey/G2-nél
  Tanácsadót igazolt a Senpai

További hírek ebben a kategóriában

Felhasználóbarát megoldások a pr...
Kevés hazai márka lát fantáziát ...
Ha új honlapot szeretnél, miért ...
A 'Társas-játékok' körül forog a...