Hírek
22492 hír az adatbázisban
Harmadszor Superbrands díjazott a Hyundai
Marketinginfo.hu - 2015-05-11 16:11
Márkák

Idén harmadik alkalommal részesült a hazai és nemzetközi gazdasági szféra kitüntetésében a Hyundai.

Az autógyártó 2013 és 2014 után ismét elnyerte az üzleti élet szakemberei mellett a közönség és a vásárlók véleményét is tükröző hazai Superbrands és Business Superbrands címeket. A 23 tagból álló szakértői bizottság véleménye mellett a vásárlókat is megkérdezték a szervezők: a GfK Hungária támogatásával idén ismét megszervezték azt a 800 fős, reprezentatív, online közvélemény-kutatást, ahol közvetlenül a felhasználók mondhatták el véleményüket a márkákról.

"Egyszer nyerni megtiszteltetés, kétszer az élre kerülni elismerés. Az azonban, hogy idén harmadszor is megkaptuk a Superbrands címet hazánkban, arra kötelez bennünket, hogy hosszú távon is méltónak bizonyuljunk arra a bizalomra, amelyet ügyfeleink és a szakma megszavazott nekünk, és tudatosan törekedjünk az elért színvonal folyamatos, fenntartható fejlesztésére" - nyilatkozta Kovács Pál, a Hyundai Holding Hungary Kft. ügyvezetője.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Hyundai megvásárolná a Boston Dynamics robotfejlesztőt
  Legjobb félévét zárta a Hyundai Európában
  Hyundai Motor: rekord első negyedéves eredmény Európában
  Növelte forgalmát Európában a Hyundai
  Superbrand és Business Superbrand a Hyundai
  Hatmillió autót adott el a Hyundai Európában
  A nemzetközi piacokon erősít a Hyundai
  Galériát támogat a Hyundai
  Superbrands díjat kapott a Hyundai
  Növelte eladásait a Közel-Keleten a Hyundai

További hírek ebben a kategóriában

A Volkswagen 15 milliárd eurós b...
Ízelítő a Daiwa termékek minőség...
A Costa meghódítja a magyar piac...
Leáll a termelés augusztusban a ...