A világpiaci trendeknek köszönhetően a tartalommarketing egyre inkább a figyelem központjába kerül és megkerülhetetlenné válik. Nemzetközi példák sokasága mutatja, hogyan önállósul és lesz egyre professzionálisabbá ez a terület.
A kiadvány első sorban azoknak szól, akik ez idáig nem, vagy csak részben tulajdonítottak jelentőséget a szöveges és vizuális tartalmak minőségi megjelenésének. Az olvasó 71 oldalon, gyakorlati példákon keresztül ismerkedhet meg a szakterülettel.
A kiadvány fő témakörei:
Mi az a tartalommarketing?
Mire használható és mire nem?
Milyen a jó tartalommarketing?
Kinek ajánlott?
Ki készítse a tartalmat?
Hogyan tervezzük a tartalommarketinget?
Mi számít tartalomnak?
A tartalom minősége
A tartalom költsége
Miért fontos az eredetiség?
Milyen csatornákon terjesszük?
Esettanulmányok
A kiadványt a DIMSZ Tartalommarketing tagozatának gondozásában jelent meg, szerkesztőik a Tartalomgyár és a 123RF képügynökség voltak. A kisokos ingyenesen letölthető a szövetség weblapjáról.