Hírek
22515 hír az adatbázisban
Óriásplakáton nyújtózkodtak a HP eszközök
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-04-28 12:01
Outdoor/indoor

A Microsoft a HP laptop/tablet-jét hirdette, bőven kihasználva a hagyományos backlit méretek adta lehetőséget.

A prémium laptopokat népszerűsítő out-of-home kampány április közepén indult, és elsősorban a 18-34 év közötti korosztályt tagjaira fókuszál. A kampány fő üzenete az, hogy a HP Spectre eszközök sokoldalúak, hiszen tabletként és laptopként is használhatók.

A termékhez illeszkedően az óriásplakátoknak is a sokoldalúságot kellett hangsúlyozniuk, így azok egyedi módon keltettek 3D hatást, a laptopot és tabletet ábrázoló grafika pedig túl is nyúlt a B48 (6,2x3,2m) és B96 (12,2x3m) méretű backliteken. A kampányelemek több médiatulajdonos helyszínére kerültek ki, London, Birmingham, Manchester, Glasgow, Newcastle, Leeds, Liverpool és Edinburgh forgalmas útjain - olvasható a Posterscope hírösszefoglalójában.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mik a fontosabb szempontok a laptop-videókártya kapcsán? (x)
  Ilyenek voltak a plakátok 30 éve az USA-ban
  15. ARC indiegogo kampány
  Rendőrkerülő plakát
  Mosott ruhákból készültek a plakátbetűk
  Díjnyertes plakát salátát termeszt
  Brit poszterkampány az ingatlanlufi ellen
  3D-s poszter az Ikeától
  Madagaszkár pingvinjei outdoor kampány
  Márkaépítés használt megaposzterből
  Mit hoz a jövő a köztéri reklámozásban?
  Poszterverseny a Dizájn Világnapjára

További hírek ebben a kategóriában

Alkotások használt gumiabroncsok...
A MÁV bringás reggeli
Igazi \'zöld\' kemping a Szigete...
#loveislove - a Coca-Cola a Szig...