Tartalommarketing tagozatot alapított a DIMSZ
Marketinginfo.hu - 2015-04-21 17:00
DM
A tagozat elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a tartalom fontosságára, mely a multinacionális cégeknek és kisvállalkozóknak egyaránt fontos marketing eszköz.
A világpiaci trendeknek köszönhetően a tartalommarketing egyre inkább a figyelem központjába kerül. Nemzetközi példák sokasága mutatja, hogyan önállósul, és válik egyre professzionálisabbá ez a terület.
Ugyanakkor érzékelhető, hogy a magyar piac ezen a téren még lemaradásban van. Bár egyre több szó esik tartalommarketingről, a gyakorlati alkalmazás még nem általánosan elterjedt, a piac kialakulatlan, az ilyen jellegű projektek, tenderek, pozíciók száma egyelőre elenyésző.
Az új tagozat aktívan részt kíván venni a piac tájékoztatásában, edukálásában, sztenderdek, módszerek, technikák meghonosításában, a tartalommarketing szolgáltatások megerősítésében, a szolgáltatók érdekeinek képviseletében. Első lépésként egy Tartalommarketing kisokos elkészítésén dolgoztak a szakemberek, mely hamarosan letölthető lesz a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség honlapjáról.
A tagozat alapító tagjai a Tartalomgyár és a Crane, további csatlakozók a Café Next, az Origo és a Kreatív Kontroll Kft./Marketingszöveg.
Kapcsolódó cikkek:
Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
Adatvédelem és sajttermelés a DIMSZ rendezvényén
A tartalommarketing megkerülhetetlen a márkák számára
Csalódás a tartalommarketing helyzet
Így állunk a tartalommarketinggel
Új elnök a DIMSZ Tartalommarketing tagozatában
Láthatatlan kéz: a tartalom- és performance marketing
Tartalommarketing kisokost készített a DIMSZ
Elnökségi tagokat választott újra a DIMSZ Közgyűlése
A tartalommarketingben hisz a Kraft
Tartalommarketing ügynökséget indít a Telekom
Szoros csapatmunkát követel a content marketing
Kereskedői tartalommarketing
|