Huszadik szájápolási hónap
Marketinginfo.hu - 2015-03-20 10:05
Márkák
A Szájápolási hónap a Colgate olyan edukációs kezdeményezése, amely közvetlenül kapcsolódik a március 20-i Szájápolási Világnap-hoz.
A program célja, hogy tájékoztassa az embereket a helyes fogápolásról és a megfelelő szájhigiéniáról, valamint felhívja a figyelmet a fogszuvasodás megelőzésének fontosságára. Az idei Szájápolási hónap fő üzenete: "Tegyünk az egészségesebb mosolyért!!"
A fogszuvasodás a leggyakoribb betegség a világon, amely a népesség közel 80%-át érinti. Magyarországon a 6 éves gyermekek több mint a felének már nem egészségesek a fogai, 12 éves korban pedig már 2-3 szuvas foguk is van. A 35-49 év közötti magyar lakosság fogának több mint a fele szuvas, tömött vagy hiányzik. A Colgate, mint a megelőzés elkötelezett híve, évek óta azon dolgozik, hogy megakadályozza a XXI. század legelterjedtebb betegségének terjedését és segítse a jobb szájhigiénia elérését.
A Szájápolási hónap a Colgate olyan edukációs kezdeményezése, amely közvetlenül kapcsolódik a március 20-i Szájápolási Világnap-hoz, amelyet 2008-ban az FDI, a Fogorvosok Világszövetsége hozott létre. Ennek elsődleges célja a rendszeres fogászati szűrővizsgálat és a szájhigiéné fontosságának hangsúlyozása, amely hatással van a testi- és lelki egészségünkre, valamint az a pozitív törekvés, hogy az új generáció szuvas fogak nélkül nőjön fel.
A Szájápolási hónap keretén belül a Colgate idén március 9-én széleskörű oktatási programot tartott kisiskolásoknak a megfelelő szájápolásról és a helyes fogmosásról.
Kapcsolódó cikkek:
Természetes szájápolás vegyszerek nélkül (x)
Kampány indult a helyes szájápolásért
Magyarország szájápolási szokásai 2017-ben
Fogápoló kampányt indít a dm és a Colgate
14 helyszínen tart fogászati szűrést az OTP
Drágultak a szájápolási termékek
A Colgate áll a márkalista élén Indiában
Játszva tanulható a fogmosás
Felavatták a Colgate Hírességek Mosoly Falát
|