Hírek
23581 hír az adatbázisban
Huszadik szájápolási hónap
Marketinginfo.hu - 2015-03-20 10:05
Márkák

A Szájápolási hónap a Colgate olyan edukációs kezdeményezése, amely közvetlenül kapcsolódik a március 20-i Szájápolási Világnap-hoz.

A program célja, hogy tájékoztassa az embereket a helyes fogápolásról és a megfelelő szájhigiéniáról, valamint felhívja a figyelmet a fogszuvasodás megelőzésének fontosságára. Az idei Szájápolási hónap fő üzenete: "Tegyünk az egészségesebb mosolyért!!"

A fogszuvasodás a leggyakoribb betegség a világon, amely a népesség közel 80%-át érinti. Magyarországon a 6 éves gyermekek több mint a felének már nem egészségesek a fogai, 12 éves korban pedig már 2-3 szuvas foguk is van. A 35-49 év közötti magyar lakosság fogának több mint a fele szuvas, tömött vagy hiányzik. A Colgate, mint a megelőzés elkötelezett híve, évek óta azon dolgozik, hogy megakadályozza a XXI. század legelterjedtebb betegségének terjedését és segítse a jobb szájhigiénia elérését.

A Szájápolási hónap a Colgate olyan edukációs kezdeményezése, amely közvetlenül kapcsolódik a március 20-i Szájápolási Világnap-hoz, amelyet 2008-ban az FDI, a Fogorvosok Világszövetsége hozott létre. Ennek elsődleges célja a rendszeres fogászati szűrővizsgálat és a szájhigiéné fontosságának hangsúlyozása, amely hatással van a testi- és lelki egészségünkre, valamint az a pozitív törekvés, hogy az új generáció szuvas fogak nélkül nőjön fel.

A Szájápolási hónap keretén belül a Colgate idén március 9-én széleskörű oktatási programot tartott kisiskolásoknak a megfelelő szájápolásról és a helyes fogmosásról.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Természetes szájápolás vegyszerek nélkül (x)
  Kampány indult a helyes szájápolásért
  Magyarország szájápolási szokásai 2017-ben
  Fogápoló kampányt indít a dm és a Colgate
  14 helyszínen tart fogászati szűrést az OTP
  Drágultak a szájápolási termékek
  A Colgate áll a márkalista élén Indiában
  Játszva tanulható a fogmosás
  Felavatták a Colgate Hírességek Mosoly Falát

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...