Hírek
22638 hír az adatbázisban
Tudatos tizenévesek és a járműipar
Marketinginfo.hu - 2015-03-20 09:09
Márkák

Az első globális nemzedéknek is tartott Z generáció tagjai kulcsszerepet játszanak napjaink technológia-központú kultúrájának alakításában. Fogyasztási trendelemzés a Ford-tól.

A Ford által kiadott "Looking Further with Ford 2015" című jelentés fogyasztói felmérések eredményeit és számos, a világ különböző részen élő, véleményformáló személy meglátásait tartalmazza.

A most húszas-harmincas éveiben járó Millennáris nemzedéket követő Z generáció az első valóban globális korosztály, amely már egy minden igényt kiszolgáló, technológia-központú kultúrában született. Ez a világ össznépességének több mint 20 százalékát kitevő, digitálisan képzett, társadalmilag tudatos fogyasztói réteg - melynek nagyobb része még tizenéves - fogja meghatározni napjaink és a távolabbi jövő trendjeit.



"Míg a demográfia mindenképpen szerepet játszik a jövőkutatásban, 2015-ös elemzésünk középpontjában ez a felnövekvő Z generáció áll, ami már most is meghatározó hatással van a többi korosztály fogyasztási szokásaira és magatartására." - mondta Sheryl Connelly, a Ford globális fogyasztói trend- és jövőkutatási vezetője. A hangulat optimista, még az olyan aktuális problémák ellenére is, mint a klímaváltozás, a magánszféra védelme, a geopolitikai ellentétek és a globális járványok fenyegetése.

Trendek, ami a Ford szerint 2015-ben és a távolabbi jövőben is hatással lehet a fogyasztókra és a márkákra:

1.Utat a Z generációnak: A jelentős nyomásgyakorlás és elvárások mellett a Z generáció mantrája egyszerű: "Azokkal történnek jó dolgok, akik cselekszenek."

2.Kiállás a lázadók és renegátok mellett: A társadalom mindig imádta azokat, akik kockáztatnak, de a piac még soha sem volt ennyire fogékony a formabontó és úttörő dolgokra.

3.Kérkedés a kudarccal: A kudarccal járó megbélyegzés egyre kevésbé fenyeget; az állandó változás korában az egyetlen valódi kudarcnak az számít, ha nem is próbálkozunk, nem fejlődünk, nem javulunk.

4.Hagyd otthon: Napjainkban a fogyasztók nem szeretnek magukkal cipelni dolgokat, és ez egyre kevésbé szükséges. Az új technológiák mint a hordható kütyük és az okostelefonos alkalmazások átformálják azt a mechanizmust, ahogyan az árukért és szolgáltatásokért fizetünk, ahogyan a kereskedők elérik a vásárlókat - és azt is, hogy az emberek kire bízzák legértékesebb információikat.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Okos zárbetétek - dobd el a kulcsot te is! (x)
  A fiatalok 66 százaléka fizetésemelésre számít
  Így vélekedik a munkáról a Z generáció
  A Ford gyalogosérzékelő technológiája
  Minden ötödik EU-s autó a régiónkban készül
  Alacsony fogyasztás a kulcs az autóiparban
  Innovációs díj a Ford-nak
  Fiatalokat tanít vezetni a Ford
  Ambíciózusabbak az Y-generáció női munkavállalói
  Új kutatási együttműködéseket kötött a Ford
  Új kutatási központot nyitott a Ford
  A szigetországban a legkelendőbb a Ford

További hírek ebben a kategóriában

Első újrahasznosított Barbie
Mangalicakolbász és -szalámi - k...
Menő szabásvonal és egyediség a ...
Megszüntet több ezer munkahelyet...