Hírek
22754 hír az adatbázisban
Divatos DOOH kampány
Marketinginfo.hu - 2015-02-19 12:52
Outdoor/indoor

Nincs jegye a London Fashion Week-re? Nem baj, az utcán is követheti az eseményt a Hunternek köszönhetően.

Élőben közvetít a nagyszabású divateseményről az Ocean Outdoor - számol be az érdekes out of home akcióról a ScreenMedia Daily. A cég digitális köztéri kijelző hálózata, a The Grid hat brit nagyvárosban: Londonban, Manchesterben, Birminghamben, Leedsben, Liverpoolban és Glasgowban található médiafelületein az utca emberei sem maradnak le a február 23-án startoló London Fashion Week történéseiről.

Az akció a Hunter Boots kampányának része. A AW15 Hunter Original show közvetítését olyan kontextusba helyezik majd, hogy mindegyik városban tudják: élő és exkluzív tartalmat látnak éppen.







NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Budapest Central European Fashion Week a Várkert Bazárban
  A sarok mögé les helyettünk ez a digitális plakát
  DOOH eszközön toboroznak expedíciótársakat
  Címlapot ér a legjobb selfie
  Ki nyer 100 ezer fontot az ügyfelének?
  Digitális kijelzőn a legfrissebb divattrendek
  Hőre változó DOOH
  Így érhet célt nehezen látható plakátokkal

További hírek ebben a kategóriában

Az Egyesült Királyság stabil mob...
Megszépült Kelenföldön a vasútál...
A Coca-Cola különleges plakátjai...
Alkotások használt gumiabroncsok...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...