Hírek
22292 hír az adatbázisban
Egy kampány, amely elriaszt a szoláriumtól
Marketinginfo.hu - 2015-02-10 11:13
Outdoor/indoor

Nem beszél mellé figyelemfelhívó ambient kampányában az egyik amerikai melanóma alapítvány.

Komolyan meglepte a potenciális szoláriumozókat a bőrrák megelőzéséért dolgozó Mollie's Fund szervezet napokban indult rendhagyó kampánya. Az akció keretében látszatra egy új szoláriumba, egy ingyenes "vitaminos szolizásra" csalogatták a járókelőket egy hideg februári napon.

A vállalkozó kedvűek először semmit sem sejtettek, hiszen egy átlagos üzletbe léptek, ahol annak rendje és módja szerint szemüveget és törülközőt kaptak. A döbbenet akkor következett, amikor ténylegesen a szolárium szobába léptek: ott ugyanis saját halotti szertartásukba csöppentek, a hatás fokozásaként pedig saját fényképük szerepelt a ravatalon. Az akció a New York-i Area 23 ügynökség munkája.

A "Free Killer Tan" kampányban a szervezők azt a tényt hangsúlyozzák, hogy egyetlen szolárium bérlet 20 százalékkal emeli a melanóma kialakulásának esélyét. Az akciót igazolja az az adat, hogy csak az USA-ban tízezer ember hal meg bőrrákban évente, és évi egymilliónál is több melanómát diagnosztizálnak.







NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mi a baj a szoláriummal?
  Természetes ambient
  A fellegekbe repít az Airbnb
  Érintés nélküli jótét ambient
  Világkörüli 3D ambient a JCDecaux-tól
  Ambient csókolózó sziluettekkel
  Picasso ambient Budapesten
  Interaktív ambient az LG-től a Westendnél
  KLM: személyre szabott ambient az utasoknak
  Telefonfülke ambient Angliából
  A beszélő kirakat

További hírek ebben a kategóriában

Fotó: MÁV-START A MÁV bringás reggeli
2019-09-26 10:12
Igazi \'zöld\' kemping a Szigete...
#loveislove - a Coca-Cola a Szig...
Drónszabályozó technológia a Vod...
Munkaerő-toborzó Volánbusz az EF...