Új divízió a Carbon Groupnál
Marketinginfo.hu - 2015-01-22 10:22
Egyéb
Vállalati belső kommunikációs programokat megvalósító divízióval bővült a Carbon Group / Próbakő Kommunikáció cégcsoport. Az új szervezeti egység vezetője a UPC-től érkezett.
A cégcsoport új részlege elsősorban a vállalatok hatékonyabb, eredményesebb működését segítő dolgozói elkötelezettségi és elégedettségi (employee engagement) programok tervezésében és megvalósításában, munkáltatói márka kialakításában és menedzselésében (employer branding), változásmenedzselésben, valamint egyéb belső kommunikációs és dolgozói motivációs aktivitásokban nyújt támogatást.
Ma már egyre több szervezet ismeri fel: a tartós és folyamatosan erősödő üzleti eredmények eléréséhez, a fogyasztói vagy üzleti brand ígéretének valóra váltásához elengedhetetlen, hogy vonzó munkáltatói márkájukkal a céljaikhoz szükséges legmegfelelőbb munkaerőt tudják megszerezni és megtartani, illetve olyan, magas szinten elkötelezett dolgozókkal rendelkezzenek, akik az üzleti célokkal azonosulnak, érzelmileg is motiváltak, így többlet erőfeszítésekre is készek a vállalat sikere érdekében.
Az újonnan létrehozott divízió munkáját Szűcs László, a UPC egykori kommunikációs vezetője segíti, aki több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik employer branding and employee engagement programok tervezésében és megvalósításában.
"A vonzó Munkáltatói Márka révén megszerzett és megtartott, az érzelmi kötődés kialakítása és az elégedettség növelése révén elkötelezett és motivált dolgozók a márka arcai és nagykövetei, akik valóra váltják a brand ígéretét. Ennek megvalósítása érdekében felmérjük a jelenlegi, kiinduló állapotot, tanácsokat adunk a problémás területek fejlesztésére, kialakítjuk vagy újrapozícionáljuk és bevezetjük, megismertetjük, ténylegesen életre keltjük a munkáltatói márkát, munkatársi elégedettséget és elkötelezettséget növelő programokat valósítunk meg" - mondta Gosztonyi Csaba a Carbon Group ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek:
Kampányol a Próbakő
A Próbakő Kommunikáció pro bono kampánya
Bővült a Carbon Group ügyfélköre
Új toborzási modellel állt elő a JobGroup
Hosszabbított a Lidl és a Carbon Group
Új pr ügynökség a Sanoma Media Budapestnél
Nemzetközi ügyfélnél a Carbon Group
A Próbakőt választotta a Corega
|