Trendekről beszél az MRSZ
Marketinginfo.hu - 2015-01-20 13:20
Egyéb
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) az Evolution konferencia keretében ismerteti a 2014-es reklámköltések számait, és idén először a szakma szereplőivel az eredmények hátterét is vizsgálják.
A hazai média, reklám- és kommunikációs ipart meghatározó trendekről hull le a lepel 2014. március 3-án, az Evolution internetes és közösségi média konferencia keretében. A Magyar Reklámszövetség a rendezvényen ismerteti a szakmával és a nagyközönséggel, hogy 2014-ben mennyit és milyen csatornákon költöttek el a hirdetők a hazai piacon.
A szervezet fennállása óta először szakít korábbi hagyományival: nem kizárólag az előző év reklámköltési adatait ismerteti, hanem egy egész napos rendezvény keretében a szakma képviselőivel közösen vizsgálja meg az eredmények hátterét, és vetíti előre a 2015-ös év várható piaci mozgásait.
A digitális média és üzletfejlesztés területére fókuszáló Evolution konferencia egy egész napos szekciót szentel annak megvitatására, hogy a reklámköltések fényében merre tart a közösségi, online, elektronikus és a nyomtatott média. Választ kaphatunk többek között arra, hogy mely területeket részesítik előnyben a hirdetők, hová jut egyre több vagy éppen kevesebb pénz, illetve ezek fényében mely területekre érdemes nagyobb, illetve kevesebb hangsúlyt fektetni a közeljövőben hirdetőként, média- vagy ügynökség tulajdonosként.
"A Magyar Reklámszövetség, mint a kommunikációs iparág és a hazai reklámszakma legnagyobb ernyőszervezete, kifejezetten fontosnak tartja, hogy a piac egységesen értelmezze a reklámköltések mögött megbújó tartalmat, trendeket. Sok változás, sok behatás érte a reklámszakmát az utóbbi időben, amelyek jelentősen változtattak a korábban kialakított jövőképen. Célunk, hogy a szakma képviselőivel közösen elemezzük ki és vonjunk le következtetéseket, melyek kiváló alapot szolgáltathatnak a jövő tervezésénél" - mondta Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
A Media Hungary és Internet Hungary "kistestvéreként" 2011 óta megrendezett Evolution és az ezzel szorosan összefüggő Mobile Hungary konferenciákat 2015 március 3-4-én rendezik meg Budapesten. Az első napon az Evolution a közösségi- és online média legfrissebb trendjeit szedi ízekre számos gyakorlati esettanulmány bemutatásával, és azt vizsgálja, hogy milyen stratégiával, eszközökkel érhetünk el üzleti eredményeket a digitális térben.
A második napon megrendezendő Mobile Hungary fókuszában a mobilpiac áll. Megtudhatjuk többek között, hogy mi vár ránk a különböző smart technológiák, az M2M (gépek közötti kommunikáció), és az IoT (dolgok internete) rohamos fejlődésének következtében. A rendezvény továbbá mélységében tárgyalja a mobilpiac és e-kereskedelem meghatározó folyamatait is.
Kapcsolódó cikkek:
Új tisztségviselők az MRSZ Elnökségében
2016-os marketing és PR trendek
Urbán Zsolt újabb 3 évig marad az MRSZ elnöke
Oktatásszervezővel lép partnerségre az MRSZ
Új főtitkár az MRSZ-nél
Díjazott és jövőképet adott a Reklámszövetség
MRSZ : a reklámadó torzítja a piacot
Márciusban ismét Evolution és Mobile Hungary
|