A drogéria-lánc "együtt a babákért" elnevezésű programjában fél évre elegendő pelenkát adományozott 260 család számára.
A dm drogéria negyedik alkalommal szervezte meg karitatív akcióját azzal a céllal, hogy az elszegényedett kisgyermekes családok támogassa. A program során országszerte 260 család számára biztosítják a fél évre elegendő pelenkamennyiséget. A dm együttműködő partnere a Katolikus Karitász.
"A pelenka megvásárlása nagy anyagi terhet ró a családokra. Ennek a kiadásnak az átvállalásával szeretnénk, gondtalanná, és örömtelivé tenni a baba érkezése utáni első éveket. A családok jelentős összeget tudnak így átcsoportosítani a háztartásban, amit életminőségük javítására, fordíthatnak." - nyilatkozta a kezdeményezésről Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere. A dm törzsvásárlói active beauty pontjaik felajánlásával is segíthették a családokat.
A családok kiválasztásában ez alkalommal is a Karitász volt a dm segítségére. Az országos hálózattal rendelkező szervezet a program indulása előtt részletes felmérést készített, így teljes képet kaptak a családok életkörülményeiről, és a rászorultság mértékéről.
A dm célja, hogy minden évben más családok részesüljenek az adományból, így évről évre egyre több helyre jut el a segítség. Az idei programmal a támogatott családok száma eléri az ezret.