Hírek
22795 hír az adatbázisban
Ablakos kampánnyal állt elő az eBay
Marketinginfo.hu - 2015-01-13 10:30
Outdoor/indoor

A nap 24 órájában nyitva tartó úgynevezett "vásárlóablakokal" szállt be a karácsonyi vásárlási dömpingbe Ausztráliában az eBay.

Az eBay Australia a hagyományos online modelltől eltérve valóságos ablakokat épített Sydney központjában, így a járókelők az utcán böngészhették a 46 inches felállított kijelzőket, és mobiljukkal meg is vásárolhatták a kiválasztott ajándékokat.

A psfk.com cikke szerint az online kereskedőcég ablakos akciója válasz volt arra a kutatásra, amely az ausztrálok vásárlási szokásait vizsgálta. A felmérés szerint az ausztrálok 65 százalék fejében a karácsonyi vásárlást összekapcsolódik olyan fizikai kellékekkel, mint a karácsonyi zene, hangulat vagy dekoráció. Ráadásul a vevők 37 százaléka a kijelző vagy monitor előtt ülve kap ihletet az ajándékra vonatkozóan. Az eBay ezért arra törekedett, hogy az ablakokat az alkalomhoz igazítsa, így bevetettek például mini hóágyút és karácsonyi dallamokat is.

A cég négy különböző stílusú, berendezésű ablakot helyezett ki: a "Lycra Mum", "Daddy Cool", "Teenage Dreamer" and "Little Princess" fantázianevek arra utalnak, hogy korosztályonként más-más ablakot építettek.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan csökkenti a műanyag ablak a zajszintet? (x)
  Ha online piacra lépést tervez, most fog belevágni
  Az eBay az első jófiú Oroszországban
  Érintőképernyős kirakatokat alkalmazna az eBay
  Offenzívába kezd az eBay
  Közel 20 százalékkal nőttek az eBay eladásai

További hírek ebben a kategóriában

Falfestmény az egészségügyi dolg...
Az Egyesült Királyság stabil mob...
Megszépült Kelenföldön a vasútál...
A Coca-Cola különleges plakátjai...