Az eBay Australia a hagyományos online modelltől eltérve valóságos ablakokat épített Sydney központjában, így a járókelők az utcán böngészhették a 46 inches felállított kijelzőket, és mobiljukkal meg is vásárolhatták a kiválasztott ajándékokat.
A
psfk.com cikke szerint az online kereskedőcég ablakos akciója válasz volt arra a kutatásra, amely az ausztrálok vásárlási szokásait vizsgálta. A felmérés szerint az ausztrálok 65 százalék fejében a karácsonyi vásárlást összekapcsolódik olyan fizikai kellékekkel, mint a karácsonyi zene, hangulat vagy dekoráció. Ráadásul a vevők 37 százaléka a kijelző vagy monitor előtt ülve kap ihletet az ajándékra vonatkozóan. Az eBay ezért arra törekedett, hogy az ablakokat az alkalomhoz igazítsa, így bevetettek például mini hóágyút és karácsonyi dallamokat is.
A cég négy különböző stílusú, berendezésű ablakot helyezett ki: a "Lycra Mum", "Daddy Cool", "Teenage Dreamer" and "Little Princess" fantázianevek arra utalnak, hogy korosztályonként más-más ablakot építettek.