Networking vonalon erősít a DIMSZ
Marketinginfo.hu - 2014-12-15 14:25
DM
Üzleti-reggeli sorozatot indított el Direct Brunch néven decemberben a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ).
A DIMSZ december 10-én első alkalommal szervezte meg üzleti reggelijét, a rendezvényen a szövetség tagjai és partnerei vettek részt. A Magyar Posta által támogatott, negyedéves gyakorisággal tervezett rendezvénnyel hagyományt szeretnének teremteni.
Az első összejövetelen a cloud computing jelenséget mutatta be két előadó: Érsek Attila a Microsoft Magyarország képviseletében és Dr. Domokos Márton a CMS Cameron McKenna Ügyvédi Irodától. Az előadók a hatalmas adatmennyiség feldolgozásának felhőalapú megoldásait járták körül adatvédelmi, jogi és technológiai oldalról. Az üzleti oldal mellett szót ejtettek a téma személyes aspektusairól is.
A Direct Brunch mellett a szövetség tagozatai között is elindított egy kötetlen találkozót, melynek célja, hogy az egyes tagozatok megismerjék egymás szektorát, a piac szereplőit. Elsőként az Áruküldők tagozata találkozott a Contact center tagozat tagjaival, megrendelői és szolgáltatói oldalról is elhangzottak vélemények arról, hogy milyen előnye és hátránya van az inhouse-outsource piacnak, milyen fogyasztói visszajelzésekkel találkoznak az ügyfélszolgálatok működésénél, tendereztetés során milyen szempontok szerint választ partnert a márkatulajdonosi oldal, illetve hogy 2015-ben milyen trendek várhatóak a call center piacon.
Hivatal Péter, a DIMSZ alelnöke szerint azért hasznosak a Direct Brunch-ok, mert itt találkozhat egy-egy terület összes szereplője, a kreatív cégektől, az ügynökségekig, a megrendelőktől, a médiáig, ami nagyon ritka a mai üzleti világban. "A szövetség tagozatai között pedig azért szervezünk találkozókat, mert a tagozatok egyes üzleti szegmensekkel foglalkoznak részletesen, de a tagok abból is rengeteget profitálhatnak, ha más tagozatok munkáját megismerve a direkt marketing minden szeletéről részletes információkat kaphatnak." - nyilatkozta a szakember.
Kapcsolódó cikkek:
3 ok, amiért a networking kell a marketinghez
Adatvédelmi nap a DIMSZ és a NAIH szervezésében
Elnökségi tagokat választott újra a DIMSZ Közgyűlése
Nőtt a hazai direkt és interaktív marketing piac
Elindult a DM piac felmérése
Adatvezérelt marketing workshop a DIMSZ-től
Meghosszabbított nevezési határidő a DIMSZ versenyében
|