Hírek
23502 hír az adatbázisban
Új logója van a Pizza Hutnak
Marketinginfo.hu - 2014-12-09 15:02
Márkák

Modernizálta arculatát a Pizza Hut: a "ráncfelvarrás" során új logót, új menüt és megújult szlogent kapott az amerikai étteremlánc.

Minimalista stílusú logóval debütált novemberben a Pizza Hut, a márka szlogenje pedig "Flavor of Now"-ra változott. A cég új arculatában egy elmosódott paradicsomra került a jól ismert kalap és felirat - olvasható a TAXI-n.



A dizájn mellett a választékot is megreformálta a cég: 10 új crust, 5 új prémium feltét és 6 új szósz került a kínálatba.
Az új ételek november vége óta már 6300 amerikai egységben kaphatóak.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Egészséges menü gyerekeknek is (x)
  Így lehet a Pizza Hut a Halloween nagy nyertese
  Ilyenek lennének az őszinte céglogók
  Filmvetítő pizzásdoboz
  Interaktív asztal a Pizza Hutban
  CRM-ben erősít a Pizza Hut

További hírek ebben a kategóriában

A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...
Ismét díjazták a Borsodi Sörgyár...