A Global DMA, a direkt marketing szövetségek globális szervezetének 17 országra kiterjedő kutatása szerint a jövő meghatározó tényezője az adat lesz, az adat-vezérelt marketing stratégiának pedig a hatékony kommunikáció és az ügyfélközpontúság az egyik legfontosabb összetevője.
Az adatvezérelt marketing (data-driven marketing) tevékenység egyre fontosabb szerepet kap a marketing eszköztárában, a Big data korában pedig fontos látni azt, hogy a marketingkommunikációs tevékenyég során milyen adatokat generálhatunk, milyen adatok elérhetőek, és mit köthetünk össze az adatvédelmi szabályozásnak figyelembe vételével.
A Global DMA legfrissebb kutatása szerint a 3000 megkérdezett marketing szakember 92,2%-a nyilatkozott úgy, hogy a következő években a marketing területén belül az adat lesz az az eszköz, amely lényegesen meghatározza majd a munkájuk sikerességét. A DIMSZ ezért is tartotta fontosnak, hogy a hazai szakemberek számára is képzést tartson arról, hogy milyen új irányokba indult el a direktkommunikáció, a 2015-ös évben milyen csatornákba érdemes nagyobb büdzsét fektetni.
A
workshop előadói:
Huszics György, a DIMSZ elnöke
Csaba Zoltán, NNG (product strategy expert) és Szőke Péter, Fonseca Consulting (managing partner)
Dr. Domokos Márton, CMS Cameron McKenna Ügyvédi Iroda
Csókay Ákos, Digital Identity Agency (ügyvezető igazgató)
Mester Tomi, Adatlabor (üzleti intelligencia elemző és tanácsadó)
Kun Eszter, Szinapszis Piackutató és Tanácsadó Kft.
Barabás Lenke, Tesco Magyarország (Customer Loyalty and Personalisation Manager)
Bánki Márton, Proaktív Tanácsadás (ügyvezető) - PROAKTIVdirekt.com
Hofgesang Péter Ph.D., T-Systems (adatbányász konzultáns)
Kurucz Gábor, GroupM (Head of Performance)
Buri Zoltán, Gemius Hungary (Tech support vezető)