Hírek
23556 hír az adatbázisban
Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2014-11-12 16:49
DM

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a KPMG Tanácsadó Kft-vel közösen méri fel a telefonos ügyfélszolgálati piacot.

A felmérés kitöltői külön testre szabott összehasonlító elemzést (benchmarkot) kérhetnek, így részletes információkat kaphatnak saját call centerük működési paramétereiről az iparági átlagokhoz viszonyítva - írja a szervezet közleménye. A felmérés azokra a cégekre vonatkozik, amelyek egyidejűleg képesek több hívást indítani és fogadni, szervezetileg elkülönült, önálló Call Center területtel és megfelelő Call Center technológiával rendelkező egységek.

"A KPMG kiemelten foglalkozik Call Center tanácsadással működésihatékonyság-növelési témákban. A KPMG számára azért fontos a kutatás, hogy a Call Center piac méretéről, sajátosságairól hitelesen, naprakészen tudja tájékoztatni a magyar piacon működő üzleti partnereit" - mondta el Alföldy Katalin, a KPMG ügyfélkapcsolat-kezelési csoportjának szenior menedzsere.

A direktmarketing-piac mérete 2013-ban 28,9 milliárd forint volt, ebből a call center szektor költése 4,4 milliárd forintot tesz ki. A DIMSZ Contact center tagozata 2013-ben végzett insight kutatása alapján a hazai ügyfélszolgálati piac trendjeiről elmondható, hogy az outsource call centerekben a főállású alkalmazottak száma 50 %-ban 1-20 fő közé tehető és legtöbben megbízásos státuszban dolgoznak. Az operátor-toborzói csatornáknál vezet az internet, a spontán jelentkezés és a cégen belüli jelentkezés. Az ügyfélszolgálatos kollégák 73 %-a contact centerben dolgozik és csak 27 %-uk dolgozik távmunkában. A válaszadó cégek 2/3-a bejövő és kimenő szolgáltatásokat is nyújt, célcsoport tekintetében csak a lakosság felé szolgáltatnak. 50-50%-ban szolgáltatnak belföldre, illetve külföldre. A kitöltő cégek 43%-a alkalmaz hangrögzítést és 40%-a alkalmaz VoIP technológiát.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Okostelefonra költözhetnek az ügyfélszolgálatok
  A foglalkoztatottak 3,5 százaléka \'ügyfélszolgálatos\'
  Új vezetői kinevezések a KPMG-nél
  Mintegy 2 ezer szobával bővül a magyar szállodai kapacitás 2018-ig
  Új mobilapplikáció a DMRV Zrt.-től
  Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek
  A Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között
  Átalakítja ügyfélszolgálatát a Whirpool
  KPMG: kihívás a korrupcióellenes harc
  A kkv-k fele fejlesztené marketingjét
  Magasabb sebességbe kapcsol a vállalati hitelpiac?
  Meghosszabbított nevezési határidő a DIMSZ versenyében
  Ismét a legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik
  Profit-növelés direkt kommunikációval
  Iparági összefogás a spamek ellen
  Jogi workshop és aktuális jogszabályi változások
  Bevetésre indult az Adatvédelmi Kommandó
  Bővült a DIMSZ
  Számos dolog kiderül a dm piacról
  Insight kutatás a hazai contact center piacról
  Contact Center piaci insight kutatás a DIMSZ-től

További hírek ebben a kategóriában

Megtakarítani sosem késő - Így z...
Így tehetsz szert kedvező áron s...
Tippek Törökországba utazóknak: ...
Az Euronics online kérdőív eredm...