Hírek
21387 hír az adatbázisban
Az egyszerűségben hisz a Nissan
Marketinginfo.hu - 2014-11-07 11:30
Márkák

A japán autógyártó az egyszerűséget helyezi kommunikációs stratégiája fókuszában.

Roel de Vries, a Nissan globális marketingigazgatója a 2014-es Masters of Marketing konferencián beszélt minderről - írja a warc. "A legnagyobb kihívás az egyszerűség megőrzése ebben a komplex világban" - fogalmazott a szakember.

De Vries szerint nehezítő tényező a lehetséges hirdetési csatornák magas száma, elérhető adatok nagy mennyisége, valamint az ügynökségi piac telített volta. "Ne feledjük azonban, hogy a fogyasztó végül rendkívül egyszerű döntések során ítéli meg márkánkat" - mondta a szakember. "Ezért kell, hogy a fő üzenetünk közérthető, közvetlen és egyszerű legyen. Az elmúlt 10 évben túl sok üzenetet fogalmaztunk meg, túl sok csatornán, túl sok ügynökség segítségével. Rájöttünk, hogy vissza kell vennünk mindebből" - tette hozzá.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mégsem Angliában kezdi az új X-Trail gyártását a Nissan
  Plakátművészet szálló porral
  A Nissan növelte kilenchavi nyereségét
  Nissan LEAF küldetése
  Focitrükk a Nissantól
  Közösségi médiával differenciál a Nissan
  #UberGreen akció a Föld Napján a Nissan-nal
  BBQ-járművel rukkolt elő a Nissan
  Kínai partnerrel gyárt luxusautókat a Nissan
  Folytatja az akkumulátor-gyártást az USA-ban a Nissan
  A Renault-Nissan tulajdonába került a Lada gyártója
  Jól megy a Nissannak Moszkvában
  Fellendült a Nissan közel-keleti forgalma
  Nőtt a Nissan nyeresége
  BL-szponzor lesz a Nissan
  Új részleggel pörgetné fel közel-keleti forgalmát a Nissan
  Zöld irányzék a Nissan-Renault-nál
  Új szintre emelné szövetségét a Nissan és a Renault

További hírek ebben a kategóriában

Bővített a német Daimler
Csökkent a Daimler nyeresége
Nőtt a Zwack árbevétele és nyere...
Mégsem Angliában kezdi az új X-T...