Hírek
23592 hír az adatbázisban
Xbox kampány a YouTube-on
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2014-11-07 08:18
Reklám

Hétfőtől látható a YouTube-on az a videós kampány, amelyben ismert YouTuberek népszerűsítik a Microsoft Xbox One játékonzolját.

Az 576 Kbyte és a Microsoft Magyarország közösen nyúl olyan tartalomgyártókhoz, akik a videójátékok témakörében több százezres követőbázissal rendelkeznek és "hitelesek" a követőik szemében - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

A főszereplők nem mások, mint a kezdetben filmkritikáival ismertté vált és azóta gaming csatornát is indító Szirmai Gergely (Hollywood News Agency) és Kiss Imre a GameDay Irodától, illetve a hazai Minecraft társadalom legfőbb egyénisége, Gergely Viktor a Pingvinharcos csatornától. A kampány érdekessége továbbá, hogy az elkészült videókban nem csak szereplőként jelennek meg a YouTuberek, hanem az egész reklám az ő munkájuk a kreatív ötlettől egészen a megvalósításig. A stáb 5 különböző tematikájú videót készített el, amelyek hetente jelennek majd meg Pre-Roll hirdetések formájában a YouTube-on.

"A célközönségünk, a videójátékosok, erősen felülreprezentáltak az online térben, és ez hatványozottan igaz a YouTube-ra is. Már jó ideje megfogalmazódott bennünk a mostani kampány alapgondolata, és örülünk, hogy a Microsoft személyében olyan innovatív partnerre találtunk, aki szintén hisz a projekt hatékonyságában" - mondta Vigh Attila az 576 Kbyte kereskedelmi és marketing igazgatója.

"Folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel a leginnovatívabb módon szólíthatjuk meg a felhasználóinkat és tehetjük az eszközeinket és szolgáltatásainkat még szerethetőbbé. Ezzel a kampánnyal szeretnénk a YouTube-on aktív fiatalokhoz a saját nyelvükön és a közösség által kiválasztott online sztárokon keresztül eljuttatni a termékeink által nyújtott élményt"- kommentálta a kampányt Bábel Gabriella a Microsoft Lakossági Üzletág igazgatója.

A kampányok kezeléséért a HD marketing felel, aki egyike Magyarország legnagyobb PPC ügynökségeinek és szakmai segítséget nyújt továbbá a Star Network YouTube ügynökség, aki a résztvevő felek YouTube csatornáinak menedzselését végzi. "Az első napok eredményei alapján rendkívül jól fogadta a célközönség a kampányt, hiszen a Pre-Roll videót a felhasználók 37 százaléka nézte eddig végig a magyarországi átlagosnak számító 12-14 százalék helyett. 4,1 százalékuk rá is kattint a hirdetésre, ami szintén jóval magasabb az 1 százalék alatti átlagnál. A videóról alkotott személyes kommentek pozitívak, amely ugyancsak jelentős eredmény" - számolt be az első sikerekről Hernádi Gábor, a HD Group ügyvezető igazgatója.

A rendezésért Koblicska Örs, az operatőri munkáért Sepsi Gergő, a hangmérnökségért Érsek Lajos és a gyártásvezetésért Vogel Eszter felelt. A megvalósuló videós kampány sikere nagy jelentőségű lehet abban a tekintetben is, hogy a jövőben egyre több márka, cég kezdjen el hirdetni dedikáltan a YouTube felületén akár népszerű YouTuberek bevonásával. A kampányban elért eredményekről részletes esettanulmány készül a Star Network jóvoltából.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Miért érdemes előrendelni egy új generációs konzolt? (x)
  Novemberben újra XBOX ONE PlayIT Show lesz Budapesten
  Aktív a Microsoft az egészségügyi projektekben
  Íme a legnépszerűbb YouTube reklámok
  Egyre többet YouTube-oznak a divatmárkák
  Kaszkadőrökkel forgatott reklámfilmet a BMW
  Youtube klipekből vágta össze új reklámját a Pampers
  Bosszantóak a videohirdetések
  A piros gomb: itt az új vírusfilm a TNT-től
  Közösségi médiás össztűz a Coca-Colától
  Új globális kampányt indít a Heineken

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...