Hírek
22762 hír az adatbázisban
Nem lekötni, hanem vásárlásra kell bírni a fogyasztót
Marketinginfo.hu - 2014-11-06 17:28
Mobilmarketing

Miért fontos és miben rejlik a geolokációs online értékesítés és kampányok sikere? E kérdésekre adta meg a választ Németh Iván, az Ads Interactive Media Group ügyvezetője.

"Még sokan abban a hibába esnek, hogy arra koncentrálnak, miként kössék le az emberek figyelmét ahelyett, hogy konverziót generálnának. A legfontosabb, hogy a fogyasztót a vásárlás előtti pillanatban érjük el. Érdemes ezt a pillanatot elkapni, mert ekkor lehet a leghatékonyabban befolyásolni az embereket" - világított rá a szakember.

A geolokációs stratégiát a user journey-n belül célszerű kialakítani. Ehhez elengedhetetlen azt tudni, hogy a potenciális vásárlónk éppen hol tartózkodik. Az okostelefonok korában ez egyre egyszerűbbé válik, például a GPS adatok felhasználásával. Kissé lesarkítva emellett olyan információk beszerzése szükséges, hogy ki, mit, hol és mikor használ. Magyarán az eszközből és a helyből érdemes kiindulni, e két pillérre érdemes építeni a stratégiát - hívja fel az ügynökségek és a hirdetők figyelmét a cégvezető.

A közösségi tereket viszont a geolokációs online kampányok esetében sem szabad elfelejteni, hiszen így rávehetjük a felhasználót arra, hogy márkánkat, a szolgáltatásunkat tovább ossza, vagyis promótálja. A túl sok push üzenet viszont árthat az eladásnak - összegzi a szakember.

Szabó Zsuzsanna



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A válságfogyasztótól a megokosodott vásárlóig
  A MAKSZ üveggömbje: lesz-e egyáltalán reklám?
  Elstartolt a jubileumi Országos Marketing Konferencia

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...