Hírek
23679 hír az adatbázisban
Elstartolt a jubileumi Országos Marketing Konferencia
Marketinginfo.hu - 2014-11-06 12:39
Egyéb

Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke nyitotta meg a 25. jubileumát ünneplő szakmai konferenciát, ahol az első napirendi pont a marketing trendek jövő évi előrejelzése volt.

Dr. Piskóti István, MMSz elnökségi tag vetítette előre a piacot kihívások elé állító legújabb folyamatokat. "A trendek időtartama egyre inkább lerövidül. Mindemellett a marketing befolyás tovább növekszik" - emelte ki a Miskolci Egyetem, Marketing Intézetének a vezetője.

A marketinget - több más iparági szegmenshez hasonlóan - nem kerüli el az innováció igénye. Az innovatív teljesítmény mellett az innovatív együttműködés a vevővel a jövőben elkerülhetetlen tényező lesz, hiszen a fogyasztó nem egy passzív résztvevő a folyamatban, mivel egyre inkább erősödik a vásárlók individualizmusa és poraktivitása, így a termék helyett a vevő kerül a középpontba. A tudatos ügyfél várhatóan több kritikával, észrevétellel fogja illetni az adott márkát, amelyet a közösségi médiának köszönhetően villámgyorsan másokkal is meg tud osztani, így a válságmenedzsment mindennapos kihívása lesz a marketingesek számára.

Szinergia és érzelmek

A szakmában elkerülhetetlenné válik a koalíció, az együttműködési lehetőségek keresése a hatékony fellépés érdekében. A már szinte klisének számító nemzetköziség és az online egyre erőtejesebb szerepe megkérdőjelezhetetlenné válik. Mindemellett a marketing területén is azok tudnak sikeresen fellépni, akik ezt gyorsan, viszont hatékonyan teszik - mutat rá a szakember.

Várhatóan a one-to-one marketing legyőzi a tömeges marketinget. Az emóció szerepe is felerősödik. A racionális meggyőzés helyett az érzelmi érintettség elérése egyre szignifikánsabb. A vevő szerzés helyett inkább egy hosszú távú kapcsolat kialakítása, vagyis a vásárlók elköteleződése kap nagy hangsúlyt az elkövetkező időszakban.

Szabó Zsuzsanna



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Háromnaposra bővül az idei Országos Marketing Konferencia
  Kétnapos lesz az Országos Marketing Konferencia
  Marketing nélkül nincs értékesítés
  Marketing trendek 2016-ban
  Marketing Hősök Kora, a szakma konferenciája
  Trendi-e ma itthon a marketing?
  Nem lekötni, hanem vásárlásra kell bírni a fogyasztót
  A válságfogyasztótól a megokosodott vásárlóig
  Hogyan ápoljuk hatékonyan az ügyfél- és vevőkapcsolatainkat?
  Rendhagyó Közgyűlést tartott a Magyar Marketing Szövetség
  Hivatalos az MMSZ Sportmarketing Tagozata
  Tavaszi workshopok az MMSZ-től
  Megújult az MMSZ honlapja

További hírek ebben a kategóriában

r Bírság a Ryanairnek
2023-10-13 10:14
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és...
Újrainduló gyártás, új termékek ...
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...